شورای شهر

زلزله تهران فاجعه تاریخ خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مهدی چمران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: توصیه من این است که خودمان و خدای خودمان را در انتخاب رئیس آینده دوره سوم شورا مد نظر قرار دهیم و به مسائل اخلاقی، اسلامی و انسانی توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه افراد مهم نیستند بلکه خدماتی که به مردم ارائه می‌شود مهم است،‌گفت: ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که مشکلات مردم حل شود.

چمران در ادامه تصریح کرد: اگر زلزله‌ای با شدت بالا در تهران رخ دهد نه تنها فاجعه سال و قرن بلکه فاجعه تاریخ خواهد بود به همین دلیل هم باید برای تهران فکر اساسی کرد.

وی ادامه داد: نه مسئولین و نه مردم به فکر نیستند، مسئولین موضوع را مطرح نمی‌کنند که مردم ناراحت نشوند در حالی که این ناراحتی نیست بلکه آگاه‌سازی از واقعیت‌ها است .

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ساختمان‌هایی که جدید ساخته می‌شوند ایمنی لازم را ندارند، گفت: شاهدیم ساختمان‌های جدید با وجود اینکه مهندس ناظر و مجری بر آن نظارت می‌کنند برخی در حین ساخت خراب شده‌اند.

وی در خصوص سوله‌های مدیریت بحران گفت: این سوله‌ها در حال حاضر آمادگی کامل برای پذیرش بحران را ندارند و حتی برخی به انبار تبدیل شده‌اند و این در حالی است که این سوله‌ها برای شرایط بحرانی ساخته شده بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا