شورای شهر

منطقه ۱۸ و پروژه های بلاتکلیف

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهارمین جلسه شورا و پس از گزارش دبیر دبیران شورایاران منطقه ۱۸ به بیان مشکلات گزارش شده این منطقه در دیدار خود با شورایاران و شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام ۷۶ متری شهید بروجردی و ۴۵ متری بهار به عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات مطرح شده در این دیدار ضمن کاهش مشکلات گزارش شده، تحقق عدالت در دسترسی به منابع برای مناطق مختلف و توزیع عادلانه را به دنبال خواهد داشت.


وی با بیان اینکه رهایی این پروژه‌ها، آسیب‌های اجتماعی بسیاری را برای شهروندان موجب شده است، گفت: لازم است با تخصیص بودجه مناسب نسبت به کاهش این مسئله در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی شورای اسلامی شهر تهران از دسترسی نامناسب به بیمارستان خلیج به عنوان معضل دیگر شهروندان یاد کرد و گفت: ایجاد پل برروی رودخانه کن ضمن رفع این موضوع، کاهش ترافیک را نیز موجب می‌شود.

راستگو در پایان از نبود مدرسه در نوروز آباد یه عنوان معضل دیگر یاد کرد و افزود: با توجه به اعلام آمادگی شهرداری جهت اهدای زمین قطعاً همراهی آموزش و پرورش و خیرین مدرسه‌ساز سبب حل این مشکل می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا