اجتماعی و فرهنگی

تهران ۴۱ درجه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی امروز در مناطقی از شمال غرب، شرق دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق کشور در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد به همراه رگبار باران گاهی با رعدوبرق پیش‌بینی می شود.

 

وی افزود: طی امروز برخی مناطق جنوب، جنوب غرب، غرب و شمال غرب کشور و در روزهای یکشنبه و دوشنبه جنوب غرب پدیده گرد و غبار پیش‌بینی می شود. همچنین استانهای سمنان، تهران، البرز، قم، مرکزی و اصفهان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، شرق کرمان و یزد طی روزهای شنبه و یکشنبه غبار آلود در برخی ساعات با وزش باد و گردوخاک همراه خواهد بود. شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان امروز و فردا مواج خواهد بود.

 

وظیفه ادامه داد: همچنین هوای شهر تهران امروز نیمه ابری و غبارآلود درپاره ای نقاط همراه باد و گردوخاک پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز ۳۷ درجه و کمینه آن ۲۵ درجه سانتیگراد می‌باشد.

 

وی افزود: در روز یکشنبه هفتم تیرماه نیز هوای شهر تهران صاف در پاره ای نقاط غبارآلود پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز ۳۸ درجه سانتیگراد و کمینه آن ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

وی تصریح کرد: هوای شهر تهران در روز دوشنبه نیز صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز ۴۱ درجه سانتیگراد و کمترین آن به ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا