مدیریت شهری

کاشت ۱۰ میلیون درخت در تهران

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مجتبی عبدالهی با اعلام این خبر گفت:به دنبال آن هستیم که از توان مردم برای کاشت درخت استفاده کنیم و با مشارکت شهروندان ۱۰ میلیون درخت در سطح شهر تهران کاشته شود.

عبدالهی در ادامه با بیان این که در این طرح هر فردی می تواند یک درخت به نام خود غرس کند و از آن نگهداری کند گفت: درصددیم که با همکاری مردم در تمام قسمت های شمالی تهران، دامنه جنوبی البرز، رمپ و لوپ ها، اتوبان ها، پارک ها و مکان هایی که به ما اجازه می دهد، کاشت درخت داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر تفکیک زباله از مبدا در مناطق ۲۲گانه پایتخت گفت:تفکیک زباله از مبدا باید طبق زمانبندی از درب منازل،مجتمع های مسکونی و واحدهای تجاری انجام شود.

عبدالهی با اشاره به این که فرایند تفکیک زباله از مبدا از تابستان آغاز شده است، گفت:تا پایان سال جمع آوری زباله از مبدا را به بالای ۲۰درصد خواهیم رساند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر بازدید از ستادهای برف روبی به کاهش استفاده از نمک در مناطق ۲۲ گانه پایتخت اشاره داشت و تصریح کرد:بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر تهران امسال باید میزان نمک را تا ۱۵ درصد کاهش دهیم.

معاون شهردار تهران در ادامه این جلسه با اشاره به طرح استقبال از بهار گفت:امسال اقدامات فوق العاده و ویژه ای را نسبت به سال گذشته انجام خواهیم داد.

وی بر جمع آوری کیوسک های فلزی و قدیمی در شهر تهران تاکید کرد و در ادامه گفت:دستورالعمل حذف زوائد بصری توسط شهردار محترم تهران ابلاغ شده است، بنابراین باید توجه ویژه ای به موضوع حذف زوائد بصری داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا