مدیریت شهری

اختصاص اعتبار ۳.۵ میلیاردی برای اتمام مسجد ولیعصر(عج)

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نصرالله آبادیان گفت: زمان دقیق اتمام مسجد ولیعصر(عج) را باید سازمان عمران مناطق شهرداری تهران اعلام کند اما بودجه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی مورد نیاز را در سال جاری برای این پروژه اختصاص دادیم.

 

وی افزود: مقرر شده است درخصوص مسائل فنی این پروژه تصمیم‌گیری شود و با یک شیب مناسب زمانی پیگیری و نسبت به افتتاح آن اقدام شود.

 

 

پیشرفت ۷۸ درصدی مسجد ولیعصر(عج)

 

 

آبادیان با تاکید بر پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه مسجد ولیعصر(عج) گفت: امیدواریم با تزریق بودجه پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.

 

این پروژه مجموعه‌ای متشکل از خدمات فرهنگی و مذهبی است که علاوه بر فضاهای مذهبی – اداری فضاهای فرهنگی مانند کتابخانه و آمفی تئاتر نیز دارد.

 

این مجموعه در زیرزمینی به مساحت پنج هزار متر مربع و با زیربنایی به مساحت تقریبی ۲۷ هزار متر مربع در ضلع جنوبی تئاتر شهر واقع شده که توسط مهندسان مشاور طرح و سازه و شرکت پیمانکاری عمران تولید نیرو در حال ساخت است.

 

همچنین این مجموعه هفت طبقه‌ای دارای سه طبقه پارکینگ، یک طبقه سالن اجتماعات به ظرفیت ۳۱۱ نفر و دو طبقه شبستان زنانه و مردانه است.

 

بالا بردن سرانه فضاهای مذهبی و فرهنگی، ایجاد کتابخانه جهت ارائه خدمات به شهروندان و ایجاد محیط تبادل اطلاعات و گردهمایی‌های مذهبی و فرهنگی توسط شهرداری منطقه ۱۱ از مزایای این پروژه اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا