مدیریت شهری

جلوگیری از حمل‌ بارهای نامتعارف توسط موتورسواران/برخورد انضباطی با خودروهای نظامی و انتظامی متخلف

به گزارش شورا‌آنلاین، سرهنگ حسن عابدی، جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره راکبان موتورسیکلت‌هایی که با موتور اقدام به حمل بارهای نامتعارف می‌کنند، گفت: متاسفانه در برخی نقاط شهر مانند بازار شاهد حمل بار با موتورسیکلت هستیم؛ این اتفاق در ماه‌های پایانی سال بیشتر اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این اقدام باعث ایجاد حادثه شده و خطرساز است، قطعا پلیس با افرادی که با موتور اقدام به حمل بار می‌کنند برخورد کرده و اعمال قانون نسبت به این افراد صورت می‌گیرد و اجازه تردد به آنها داده نمی‌شود.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه متاسفانه شاهد حوادث تلخی نیز در این زمینه بودیم تصریح کرد: موتورسیکلت وسیله‌ای نقلیه‌ای نیست که بتوان با آن حمل بار انجام داد و متاسفانه بخشی از تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌هاست و بعد از عابران، موتورسوران بیشترین آمار تصادفات منجر به فوت و جرح را دارند.

سرهنگ عابدی بیان کرد: متاسفانه اکثر این افراد از طریق حمل بار نیز امرار معاش می‌کنند، اما این کار غیرقانونی است و باعث ایجاد تصادفات و به خطر افتادن جان خود آنها و دیگران می‌شود.

وی همچنین درباره اعمال قانون درخصوص تخلفات خودروهای نظامی و انتظامی نیز تصریح کرد: براساس دستور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با خودروهای نظامی و انتظامی که مرتکب تخلف می‌شوند به شدت برخورد شده و نه تنها اعمال قانون صورت می‌گیرد، بلکه برخورد انضباطی نیز با آنها انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا