ناگفته هاى پاوه

به گزارش شورا‌آنلاین، مهدى چمران در یادداشتى در کانال اختصاصى خود در پیام رسان سروش، به ناگفته هایى از فیلم "چ" و حماسه پاوه پرداخت:

کم گفته هائی از حماسه پاوه و ناگفته هائی از فیلم " چ "در ۲۶ مرداد ماه ، سالروز حماسه پاوه و دکتر چمران و صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی و آغازین روزی که خود فرماندهی کل قوا را بدست گرفت و با فرمانی کوبنده و تاریخساز سرنوشت پاوه و کردستان و ایران اسلامی را تغییر داد و نقشه ها و توطئه های شوم دشمن را نقش بر آب ساخت.

در اولین سالگرد حماسه پاوه دکتر چمران و مردم پاوه اینگونه سوگند یاد نمودند: قسم به پاوه، و مقاومت بی نظیرش، و اراده آهنینش، و شهیدان خونین گفتنش. قسم به کردستان، و کوههای بلندش و دره های عمیقش، به درد و حرمانش، به مردم فداکار و با وفایش. قسم به ایران و تاریخ پرافتخارش. 

قسم به اسلام و رسالت مقدس خدائی و جاودانیش قسم به امام امت، و فرمان منقلب کننذه و معجزه آفرینش، قسم به اراده آهنینش و ایمانش و عرفانش.

 قسم به فریاد الله اکبر پاسداران،
قسم به عرق جبین رزمندگان در زیر آفتاب سوزان 
قسم به سنگریزه های کوه های بلند که از زیرپای تکاوران مهاجم فرومیریزد.
قسم به گلوله سوزان،
قسم به جسارت و فداکاری ،
قسم به فریاد رعد آسای دلیران،
قسم به هجوم صاعقه وار رزمندگان،
قسم به ضجه کودکان معصوم،
قسم به درد سوزان رزمندگان مجروح،
قسم به خون شهیدان
قسم به اشک یتیمان
قسم به آه بیوه زنان
قسم به خون قسم به شرف
قسم به شهادت
قسم به انقلاب
قسم به رسالت
قسم به خدا

 که تا آخرین قطره خون خود علیه دشمنان داخلی و خارجی می جنگیم و از انقلاب مقدس اسلامی و استقلال این آب و خاک پاسداری می کنیم و تا استقرار حکومت حق و عدل در سرتاسر عالم و تا نابودی کامل طاغوتها و شیطانها دست از مبارزه بر نمیداریم. وخدای بزرگ برآنچه میگوئیم شهید و شاهد است.
والسلام علیک و رحمه الله و برکاته
مهدى چمران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا