مدیریت شهری

حرکت عابرین پیاده در بزرگراه شهید چمران کانالیزه شد

به گزارش شورا‌آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با بیان مطلب فوق اظهار کرد: معابر منتهی به ایستگاه های بی.آر.تی و محدوده پل های هوایی عابر پیاده مکانیزه و غیرمکانیزه به دلیل تردد عابرین پیاده، از نقاط حادثه خیز به شمار می رود لذا عملیات جداسازی و کانالیزه کردن مسیر حرکت عابرین پیاده از سواره در این نقاط، در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک قرار دارد.

 

وی گفت: یکی از نقاط پر تردد منطقه به دلیل مسیر دسترسی به دانشگاه شهید بهشتی، نمایشگاه بین المللی، مسیر کوهپیمایی درکه، توچال و … ایستگاه بی .آر. تی بزرگراه شهید چمران است که عملیات نصب نرده فلزی مورب در خیابان اجلاس تا محدوده پل عابر پیاده بزرگراه شهید چمران و راهبند کشویی در محدوده ایستگاه بی.آر.تی نمایشگاه  اجرا شد. 

 

خردمند تصریح کرد: جداسازی و کانالیزه کردن مسیر حرکت عابرین پیاده برای به حداقل رساندن احتمال وقوع تصادفات ناشی از برخورد خودروهای عبوری با عابرین پیاده، جلوگیری از تردد عرضی عابرین به خصوص از زیر پل عابر پیاده و فرهنگ سازی برای تردد عابرین از روی پل های عابر انجام شده است.

 

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست های متعدد پلیس راهور و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بزرگ و نیاز به ایجاد خروجی اضطراری در مسیر بی.آر.تی بزرگراه شهید چمران برای اتوبوس ها و خودروهای پلیس و خودروهای امدادرسان شامل آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و غیره و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی یا اختلال در مسیر خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به شهروندان، یک دستگاه راهبند کشویی به طول ۲۰ متر در مسیر بی.آر.تی بزرگراه شهید چمران محدوده ایستگاه نمایشگاه بین المللی توسط این معاونت انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا