شورای شهر

عزل مدیرکل غیر سیاسی چمران و مسجد جامعی/ دلهره کارکنان شورا از تغییرات چشم بسته در بهشت

به گزارش شورا‌آنلاین،در حالیکه تغییر و تحولات شهرداری تهران حواشی و واکنش های بسیاری را به دنبال داشته و در فضایی کاملا پر هیاهو دنبال می شود، بدنه مدیریتی شورای شهر تهران کاملا چراغ خاموش و بی سروصدا دچار تغییر و تحول می شود.

یکی از تغییرات اخیر که برای کارکنان شورای شهر تهران عجیب و غیرمنتظره می رسید، عزل مدیرکل اجرایی شورا بود که منجر به عزل عزت رسولی شد. 

عزت رسولی مدیر رزمنده و جانباز شورای شهر تهران که سابقه ۱۲ سال حضور در بدنه مدیریتی شورای شهر تهران را دارد، بدون هیچ گونه وابستگی سیاسی، هم در دوره ریاست مهدی چمران و هم در دوره ریاست احمد مسجدجامعی به عنوان مدیری موفق در بحث اجرایی فعالیت داشت و حتی تغییرات سیاسی هیات رئیسه و معاونت اجرایی شورا نیز خدشه ای در جایگاه وی بوجود نیاورده بود.

اتفاقی که تعجب و البته نگرانی کارکنان شورای شهر تهران را نسبت به آینده شغلی شان در پی داشته و باعث ایجاد دلهره و اضطراب در بین آن ها شده است.

انتظاری که از شورای پنجم و بخصوص محسن هاشمی به عنوان مدیری معتدل می رود این است که تغییرات مدیریتی در بدنه شورا که تا حدودی طبیعی و قابل توجیه است بر اساس نیازها صورت بگیرد و نه بصورت چشم بسته و با دید صفر و صدی کاملا سیاسی که اثرات مخرب و زیانباری بر بدنه نیروی انسانی شورای شهر تهران می گذارد.

نوشته های مشابه

‫۱۱ دیدگاه ها

  1. کجا دور از انتظار بود کجا غیر سیاسی بواسط حبیب کاشانی امدند شورا کدام تعجب اقای علیپور
    واسه خودت داستان می نویسی

  2. ۱۲ سال فقط برا حودش دور و وریاش یه سفره باز کرده بود که شکمشون رو گنده کنن………
    مثل همین سایت شوراآنلاین که تا دیروز کاسه اقای چمران رو لیس میزد الان کاسه آقای هاشمی……….

  3. با سلام، خدمت شما عارض هستم ایشان (رسولی) یکی از کارچاق کنان شورای شهر چهارم بودند و بسیار در سایه برای اعضای اصولگرایان شورای شهر کارهای فروش تراکم و نفوذ جابجایی پیمانکاران سطح بالای شهر تهران را انجام می دادند. آن کس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است.

  4. آهاااا!! در زمان عالیجنابان قالیباف و چمران که ١٢ سال روی شهرداری سیطره داشتند و عزیزانی رو یک شبِ وارد سیستم کردند،(مثل ٩٠٪‏ پرسنل فعلی شورا و شهرداری) هیچ دلهره و ناراحتی برای هیچ کس پیش نیامد؟!!! وقتی در ٣ماهه پایان دوره دوستانتان، هزاران نفر یک شبِ به بدنه شهرداری وارد شدند برای شما و پرسنل، دلهره پیش نیامد؟! حالا با تغییر دو مدیر، پرسنل احساس نا امنی می کنند؟! پرسنلی که از طریق صحیح وارد سیستم شده اند، نگران هیچ موضوعی نیستند.

  5. سالها در شورا بودم و از نزدیک اقاى رسولى را دیده و کار کرده بودم هزار حیف از این عزل سیاسى
    اقاى رسولى مدیر محجوب و محبوب و پاکدستى بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا