مدیریت شهری

دارالمومنین تهران میزبان ویژه برنامه های هفته بسیج: از برپایی میز سلامت در مساجد تا تجدید میثاق با شهدا در منطقه ۱۴

ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج با بیش از ۶۰ عنوان برنامه با مشارکت سرای محلات، معتمدین محله و پایگاه‌های بسیج در دارالمومنین تهران برگزار می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴؛ محمدامین سالاری پور شهردار دارالمومنین تهران با بیان اینکه بسیج میراث عظیم امام راحل و مدرسه عشق است، هدف اصلی برگزاری برنامه‌های این هفته را گسترش فرهنگ بسیج بیان کرد.

به گفته وی غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های معزز ایثارگران و شهدای بسیجی همچنین ویژه برنامه یادواره شهدای محله شیوا از برنامه هایی است که باحضورفرمانده هان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به منظور تجدید میثاق با شهدا اجرا می شود.

شهردار منطقه با اشاره به تبلیغات محیطی و فضاسازی با نصب بنر و تابلوهای شهدا در معابر منطقه گفت: رونمایی از کتاب و تقدیر از نویسنده های این حوزه، نشست های صمیمانه با بسیجیان منطقه، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج در عرصه های مختلف، برگزاری ومشارکت در یادوارهای شهدای محلات، تجلیل از فرماندهان بسیجی پیشکسوت و برگزاری همایش دوچرخه سواری با حضور فرماندهان پایگاه‌های بسیج وسپاه محلاتی از جمله فعالیت های دارالمومنین تهران در هفته بسیج است.

سالاری پور همچنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و برپایی میز سلامت در مساجد را به عنوان برنامه های شاخص با محوریت مساجد دارالمومنین تهران نام برد و افزود: به منظور ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان، پزشکان متخصص بسیجی با حضور در مساجد منتخب، مشاوره و خدمات درمانی به شهروندان و نمازگزاران دارالمومنین ارائه می کنند.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان تفکر بسیجی را نجات بخش کشور و جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در دارالمومنین تهران نیز با محوریت خدمت به مردم و ارج نهادن به تلاش های مخلصانه بسیجیان اجرایی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا