اجتماعی و فرهنگی

آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌های داخلی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین اطلاعات ارائه شده از سوی فرودگاه مهرآباد نشان می‌دهد پروازهای خروجی این فرودگاه به سمت شیراز، مشهد و عسلویه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انجام شده است؛ هرچند برنامه‌های پروازی در ساعات نزدیک به ظهر با تاخیر در چند پرواز همراه خواهد بود.

در پروازهای ورودی نیز کار به همین شکل ادامه دارد و با وجود چند تاخیر برنامه‌ها در مهرآباد طبق روال عادی خود در جریان است.

در فرودگاه تبریز نیز که طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها دمای باند آن در حال حاضر به منفی پنج درجه سانتیگراد رسیده است، پروازها طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ادامه دارد. تقریبا تمام پروازهای صبح فرودگاه تبریز طبق برنامه ابتدایی پرواز کرده‌اند اما در برنامه‌هایی که از ساعت ۱۳ به بعد اعلام شده ثبت چند تاخیر و البته لغو یکی از پروازهای هواپیمایی آتا اعلام شده است.

فرودگاه امام خمینی (ره) نیز با توجه به باد صبحگاهی در تهران آب و هوایی مناسب برای پروازها داشته و طبق اعلام روابط عمومی این فرودگاه در حال حاضر هیچ محدودیتی برای مدیریت پروازها وجود ندارد.

در فرودگاه مشهد نیز به عنوان یکی‌دیگر از فرودگاه پرترافیک طبق برنامه اعلام شده تمام پروازهای ورودی این فرودگاه طبق برنامه‌ریزی ابتدایی انجام خواهند گرفت و جز ثبت یک تاخیر احتمالی در پروازهای ورودی از تهران دیگر برنامه‌ها طبق اعلامیه‌های قبلی انجام می‌شود.

در دیگر فرودگاه‌ها نیز تقریبا شرایط به شکل عادی دنبال می‌شود جز فرودگاه ایلام که طبق اعلام شرکت فرودگاه‌ها به دلیل کاهش دید به زیر ۷۰۰ متر یکی از پروازهای تهران به مقصد این شهر را باطل کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا