ورزشی

اخراج روزبهانی از تیم ملی بوکس!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احسان روزبهانی در پاسخ به این سؤال که گویا شنیده شده مسابقات لیگ حرفه‌ای بوکس جهان لغو شده و دیگر قرار نیست این مسابقات برگزار شود، گفت: اگر قرار باشد مسابقات لیگ حرفه‌ای جهان برگزار شود، ابتدا مسئولان برگزاری مسابقات مکاتبات خود را با مسئولان فدراسیون بوکس ایران آغاز می‌کنند و طبق روال همیشگی مسئولان فدراسیون نیز به ما اطلاع می‌دهند. هنوز تا این لحظه هیچ خبری به من نداده‌اند و از برگزاری این مسابقات بی خبر هستم.

وی در ادامه عنوان کرد: هنوز به صورت جدی نمی‌دانم که این مسابقات لغو شده یا خیر. البته خیلی پیگیر برگزاری این رقابت‌ها نبوده‌ام و فقط از اکبر احدی مربی اختصاصی ام شنیده‌ام که این مسابقات لغو شده است. اگر قرار بر برگزاری مسابقات باشد، قطعا سایت برگزاری مسابقات زمان آن را اعلام خواهد کرد، اما گویا خبری نیز روی سایت برگزاری مسابقات منتشر نشده است. گویا مسئولان برگزاری مسابقات مدعی هستند که بودجه‌ کافی برای برگزاری این مسابقات را ندارند.

روزبهانی در پاسخ به این سوال که آیا این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌کنی یا خیر، گفت: ابتدا باید مسابقات قهرمانی کشور برگزار شود و پس از آن اردوی تیم ملی آغاز شود. گویا یک ماه دیگر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود و پس از انتخاب نفرات برتر اردوی تیم ملی استارت می‌خورد. این روزها تمریناتم را منظم پیگیری می‌کنم، هر چند که ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس از تیم ملی اخراجم کرده است، اما من تمریناتم را منظم پیگیری می‌کنم، چرا که هنوز از دنیای قهرمانی و تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا