ورزشی

پرسپولیس ایران-الاهلی عربستان/ فوتبال ایران تشنه موفقیت سرخ ها

به گزارش شورا‌آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا در جریان دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹:۴۵ در ابوظبی میهمان الاهلی عربستان خواهد بود. البته با توجه به نتیجه دیدار رفت دوتیم که با میزبانی پرسپولیس در مسقط و با تساوی دو بر دو به پایان رسید، نماینده ایران در این مرحله شانس زیادی را برای صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا برای خود متصور است.

برانکو که در دیدار رفت نشان داد از نظر بازی‌خوانی چه هنری دارد به دنبال این است از دقایق ابتدایی با باز کردن دروازه حریف فشار را از روی تیم خود خارج کند. او که تیمش در دیدار رفت دو بر صفر از حریف عقب بود، با سه تعویض به موقع و آوردن گادوین منشا، کمال کامیابی نیا و البته خرید عراقی جدیدش یعنی بشار رسن، به کلی روند بازی را تغییر داد تا تیمش دو گل خورده را جبران کرده تا بازی برگشت امیدوار شوند.

شاگردان برانکو در حالی فردا به مصاف حریف عربستانی می‌روند که در آخرین دیدار خود در لیگ برتر، برابر گسترش فولاد تبریز با سه گل فرشاد احمدزاده، علی علیپور و مهدی طارمی به پیروزی رسیدند تا دوباره به صدر جدول برگردند از این رو آنها با روحیه ای مضاعف پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت. البته طبق اخبار دریافتی از امارات، سید جلال حسینی که با مصدومیت جزئی روبه رو است، شاید نتواند از ابتدا تیم را همراهی کنید. البته او در تمرین آخر تیم همراه سایرین تمرین کرد تا نشان دهد از مصدومیت رها شده و به مرز آمادگی نزدیک است.

پرسپولیس اگر فردا برابر الاهلی عربستان به پیروزی برسد، برای نخستین بار توانسته در لیگ قهرمانان آسیا به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند. از همین‌رو چشم همه فوتبال ایران سه شنبه شب به ابوظبی دوخته می‌شود تا بلکه نماینده ایران بتواند تاریخ سازی کند. البته تیم عربستانی هزینه‌های زیادی را هم برای جذب ستارگان فوتبال انجام داده که یکی از این بازیکنان عمرسوما مهاجم سوری است؛ بازیکنی که به همراه تیم ملی فوتبال سوریه به ایران آمد و پس از ۱۲بازی بدون گل خورده، دروازه بیرانوند را باز کرد. سوما همچنین در دقایق ابتدایی دیدار رفت توانست دروازه پرسپولیس را باز کند تا نشان دهد راه گلزنی به بیرانوند را به خوبی بلد است.

با این وجود فوتبال دوستان ایرانی امیدوارند فردا پرسپولیس با ارائه یک بازی هدفمند و منطقی حریف عربستانی را شکست داده و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کند چرا که حتی اگر در ادامه رقابت‌ها نتواند به فینال برسد، با حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا، افتخار بزرگی را نصیب خود و فوتبال ایران کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا