اجتماعی و فرهنگی

چرا کلانتری ها به دوربین مجهز نمی شوند؟

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سردار سعید منتظر المهدی گفت: نصب دوربین مداربسته در بازداشتگاه های سراسر کشور یکی از برنامه های پلیس پیشگیری کشور بوده است.

وی افزود: علاوه بر بازداشتگاه ها، مقرر شده در تمام کلانتری ها نیز دوربین مداربسته نصب شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی  با اشاره به نصب دوربین در تعداد قابل توجهی از بازداشتگاه ها و کلانتری های کشور اظهارکرد: با توجه به اینکه مقرر شده در تمام بازداشتگاه ها و کلانتری های کشور دوربین نصب شود اقدامات برای تحقق این اتفاق در دستور کار قرار گرفت و تاکنون شاهد هستیم که در بخش اعظمی از کلانتری ها و بازداشتگاه های کشور دوبین نصب شده است.

منتظرالمهدی با تاکید بر لزوم تامین تجهیزات مورد نیاز به منظور تجهیز بازداشتگاه ها به دوربین مداربسته خاطرنشان کرد: برای تجهیز تمام بازداشتگاه ها و کلانتری ها به دوربین باید تجهیزات مورد نیاز تهیه شده و زیر ساخت های لازم نیز فراهم شود به همین خاطر این طرح تا حدودی طولانی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که کار نصب دوربین در بازداشتگاه ها و کلانتری ها چه زمانی به اتمام خواهد رسید؟، تصریح کرد: پیش بینی می شود اگر روند نصب دوربین به همین صورت ادامه داشته باشند، تا پایان سال در تمام کلانتری ها و بازداشتگاه ها دوربین های مدارس بسته نصب شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا