اجتماعی و فرهنگی

الفت پور: ایجاد فرصت عادلانه جابجایی با سامانه «فرصت های شغلی»

محمد علی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از آغاز به کار سامانه فرصت‌های شغلی شهرداری تهران خبر داد و گفت: برخی از همکاران محترم متقاضی جابجایی، جهت یافتن شغل مورد نظر با مشکل مواجه می شدند. به همین منظور سامانه «فرصت های شغلی» جهت سهولت کاریابی کارکنان راه اندازی شده است.

وی افزود: با بررسی مدل های مختلف سامانه مدنظر، سامانه ای طراحی شد که همکاران بتوانند از آغاز توانمندی ها و نیازمندی هایشان را به طور طبقه بندی شده و دقیق ثبت کنند.

الفت پور ادامه داد: مدیریت شهری برای ساماندهی نیروی انسانی عزم جدی دارد. واحدهای تابعه شهرداری تهران نیز در این سامانه با جامعه گسترده تری از نیروی انسانی مواجه می شوند و می توانند انتخاب های بهتری داشته باشند.

وی گفت: راه اندازی سامانه «فرصت های شغلی» قدمی دیگر در راستای ایجاد برابری و عدالت سازمانی است. با جمع بندی نیازمندی های شغلی تمامی واحدهای تابعه شهرداری تهران و راه اندازی سامانه فرصت های شغلی، به منظور تسهیل گردش شغلی، رویداد بزرگ جا به جایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، سامانه «فرصت های شغلی» با همکاری اداره کل منابع انسانی و این مرکز آغاز به کار کرده است و همکاران می توانند از طریق میز کار از این سامانه بهره مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا