اجتماعی و فرهنگی

کشف جسد شکارچی تهرانی

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  سوم مهر سال جاری اعضای خانواده مرد میانسالی به نام محمود با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند که محمود مفقود شده است.

پسر محمود در ادامه اظهاراتش به قاضی سهرابی؛ بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران گفت: پدرم شکارچی است و هر از چند گاهی برای شکار به اطراف تهران می‌رود، پدرم آخرین بار ۳۱ شهریور برای شکار از خانه خارج شد و به یکی از شهرهای اطراف تهران رفت و دیگر از او خبری نشد، پدرم زمانی که در شکار بود، با ما تماس می‌گرفت اما این بار از او خبری نشد و تلفن همراهش نیز خاموش است.

پس از ثبت مفقودی محمود، تیمی از مأموران اداره آگاهی برای یافتن وی دست به کار شدند تا اینکه ۴ مهر سال جاری جسد ناشناسی در کنار یک خودرو و در محدوه مکانی که محمود برای شکار آنجا رفته بود، پیدا شد، پس از کشف جسد ناشناس خانواده محمود نیز در جریان قرار گرفتند و برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی رفتند.

سرانجام با حضور اعضای خانواده محمود در پزشکی قانونی مشخص شد جسد کشف شده متعلق به محمود است، همچنان بررسی اولیه کارشناسان پزشکی قانونی نشان داد که محمود بر اثر ضربات سنگین به سرش جان خود را از دست داده و هیچ سرقتی از وی صورت نگرفته است.

با توجه به اینکه جسد خارج از محدوده استحفاظی تهران کشف شده بود، قاضی سهرابی، این پرونده را برای رسیدگی بیشتر با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای شهر مربوطه ارسال کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا