مدیریت شهری

چالش‌ها مهم اجتماعی منطقه ۱۷ کدام است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نشست نظارت ستادی حوزه اجتماعی و فرهنگی دارالشهدای تهران در  معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۷ برگزار شد.

در این نشست روند فعالیت های ادارات حوزه اجتماعی، موانع، چالش ها و چشم انداز فعالیت های اجتماعی با حضور  دکتر مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیران کل معاونت اجتماعی و فرهنگی و مسئولین متناظر حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 مجتبی عبداللهی در این نشست و پس از استماع گزارش های عقیل منصوری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه، ضمن تاکید بر حضور منظم مدیران کل در سطح مناطق و پیگیری معضلات و مسائل موجود در مناطق به خصوص در بحث محلات، برخی تغییر و تحولات در روند اجرای فعالیت های حاکم بر محلات را الزامی دانست.

وی با تقدیر از تلاش و سعه صدر کارکنان حوزه اجتماعی دارالشهدای تهران گفت: کار کردن در منطقه ۱۷ که شرایط ویژه ای به سبب تراکم و جمعیت منطقه، خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، بافت مذهبی و محرومیت نسبی آن دارد، سخت است و تلاش و همت مسئولین منطقه برای ارائه خدمات مناسب و بهتر به شهروندان عزیز، فهیم و ولایت مدار دارالشهدای تهران ستودنی و قابل تقدیر است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا