مدیریت شهری

آمادگی شهرداری برای ارسال اطلاعات به وزارت کشور و قوه قضاییه

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  ناصر امانی گفت: هر اطلاعاتی که وزارت کشور درخواست کرده است به طور کامل در اختیارش قرار گرفته است. درحقیقت هر اطلاعاتی که توسط شهرداری تهران ارسال می شود توسط وزارت کشور و قوه قضاییه مورد بررسی قرار می گیرد و ممکن است در جریان بررسی ها سوالاتی ایجاد شود در مسیر رسیدگی صحیح و تهیه گزارش هر سوالی که به ما ارسال شود پاسخ خواهیم داد.

وی درباره اظهارنظر معاون عمرانی وزیر کشور مبنی بر درخواست وزارت کشور برای اطلاعات تکمیلی گفت: احتمالا مستندات ارسالی ما مورد بررسی قرار گرفته است و سوالاتی مطرح شده که قطعا در کوتاهترین زمان ممکن به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست وزارت کشور برای اطلاعات تکمیلی به شهرداری تهران رسیده است یا خیر؟ گفت: مرجع پیگیری و پاسخ به سوالات سازمان بازرسی شهرداری تهران است و احتمال دارد این درخواست رسیده باشد و همکاران من در سازمان بازرسی یا پاسخ داده اند و یا به زودی سوالات را پاسخ می دهند.

 پیش از این هوشنگ خندان دل، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در گفتگو با ایسنا از درخواست وزارت کشور برای ارسال اطلاعات تکمیلی توسط شهرداری تهران خبر داده  و عنوان کرده بود: اطلاعات اولیه ای برای وزارت کشور ارسال شده بود که کفایت نمی کرد. اطلاعات تکمیلی هنوز از سوی شهرداری تهران ارسال نشده است و به محض ارسال این اطلاعات و تکمیل جزئیات گزارش را ارائه خواهیم کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا