اجتماعی و فرهنگی

مشکل کمبود آب در استان تهران نداریم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سید حسین هاشمی اظهار داشت: در ۶ ماه گذشته و با تدابیری که صورت گرفته است وضعیت هوای تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد بهبود یافته است.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی استان تهران کاهش آلودگی هوا است، گفت: در کمبود آب و معضل بی‌آبی شهروندان در استان تهران به خوبی صرفه‌جویی کرده‌اند و در حال حاضر مشکل کمبود آب در استان تهران نداریم ولی همچنان باید صرفه‌جویی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا حل معضل آلودگی هوا شهر تهران را در اختیار شهرداری تهران قرار می‌دهید، گفت: مطمئناً تمام دستگاه‌های اجرایی استان تهران برای حل معضلات شهری از جمله آلودگی هوا باید مشارکت داشته باشند و تاکنون نیز همکاری‌ها و تعاملاتی صورت گرفته است و بنده نیز به شوخی مطرح کرده‌ام اگر شهرداری تهران منابعی را نخواهد بحث آلودگی هوا را به آن‌ها واگذار می‌کنیم.

وی درباره ساخت و ساز در ارتفاعات بالای ۱۸۰۰ متر، تأکید کرد: در یک سال گذشته ساخت‌وساز در بالای ۱۸۰۰ متر در استان تهران نداشته‌ایم و به شدت با ساخت‌وسازهای غیرمجاز برخورد می‌شود.

وی بیان داشت: تاکنون ۲۴۰۰ حکم تخریب تصرف اراضی ملی توسط استان تهران اجرایی شده است.

وی به صدا و سیما انتقاد کرد و گفت: بعضی از ساخت‌وسازهایی که در رسانه ملی منتشر می‌شود مربوط به سالیان گذشته است و از خبرنگاران تقاضا داریم در صورت مشاهده ساخت‌وسازهای غیرمجاز و دور بودن از چشم مسئولین به استانداری اعلام کنند.

هاشمی درباره انتخاب شهردار نیز، اظهار داشت: بنده معتقدم هر انتخابی که از طریق مردم صورت بگیرد و به مردم واگذار شود موفق‌تر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا