ورزشی

می‌خواهم با کفاشیان تسویه حساب کنم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین نلو وینگادا درباره آخرین اظهارات علی کفاشیان مبنی بر ارسال ایمیلی برای فسخ قرارداد گفت: بله من ایمیل را از فدراسیون فوتبال دریافت کردم متاسفانه این ایمیل شکل رسمی ندارد چراکه من برای پذیرفتن سرمربیگری ایران با امضای رئیس و دبیرکل فدراسیون حکم گرفتم. طبیعی است برای فسخ قرارداد هم نامه رسمی بگیرم.

وی ادامه داد: روز گذشته یکی از اعضای کمیته بین‌الملل ایمیلی به من زد که موضوع فسخ قرارداد بود اما من منتظر نامه رسمی رئیس هستم. خیلی ساده است نامه رسمی از سوی رئیس فدراسیون می‌تواند همه مسائل را با شفافیت به پایان برساند و احترام خاصی برای کفاشیان قائل هستم حتی برای اینکه این موضوع را به اثبات برسانم که عقاید او را باور دارم تلاش کردم چند بار با او تماس بگیرم.

سرمربی سابق تیم ملی امید درباره اینکه علاوه بر تماس تلفنی ایمیل هم به کفاشیان زده است اظهار داشت: پاسخی از سوی کفاشیان دریافت نکردم. حالا یک نفر در کمیته بین‌الملل به من ایمیل می‌زند که رسمی نیست. هرچند این کمیته بخشی از فدراسیون فوتبال است اما من نامه رسمی می‌خواهم. در ایمیل من هیچ امضایی از کفاشیان و دبیرکل نبود. من با فدراسیون فوتبال، کفاشیان و دبیرکل قرارداد بستم نه کارمند بخش بین‌الملل.

وینگادا افزود: دوباره تاکید می‌کنم کفاشیان را به عنوان یک دوست می‌بینم اما همه چیز باید به صورت رسمی باشد. حالا هم در مورد اینکه چه اتفاقی بین من، تیم امید و فسخ قرارداد افتاد نمی‌خواهم صحبت کنم. منتظر نامه رسمی هستم. بعد از آن درباره همه چیز صحبت می‌کنم. اجازه دهید کمی صبر کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که شما دوست دارید همه مسائل حتی فسخ قرارداد به صورت رسمی باشد عنوان کرد: بله، دوست دارم این اتفاق بیفتاد چون زمانی که به ایران برگشتم با وکیل و یا نماینده فدراسیون قرارداد نبستم. رو در روی کفاشیان قرار گرفتم و قرارداد امضا کردم حالا می‌خواهم با کفاشیان تسویه حساب بکنم به همین دلیل دوست دارم پروسه علمی طی شود. باز هم می‌گویم ارتباط خوبی با کفاشیان دارم. امیدوارم همه چیز به خوبی حل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا