ورزشی

گرفتن روادید گوآم برای ما مشکل‌ساز است/ کنفدراسیون پا پیش بگذارد

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  تیم ملی فوتبال ایران با رهبری کارلوس کی‎روش در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) میهمان گوآم است. این درحالی است که تیم ملی برای گرفتن روادید سفر به گوآم مشکل دارد چون این جزیره اقیانوس آرام جزو قلمروی ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود و تیم ملی باید در یکی از کشورهای ترکیه و امارات، روادید این کشور را تهیه کند.

کی روش در گفتگو با آسوشیتدپرس اظهار کرد: وضعیت خیلی پیچیده‎ای داریم چون گوآم زیر چتر آمریکاست اما این فوتبال است. پیدا کردن راهی برای گرفتن روادید سفر به این کشور برای ما دشوار است چون طبق قوانین گوآم، ما باید از ۶۰ روز جلوتر برای گزفتن روادید اقدام کنیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی افزود: موضوع فقط این نیست. بازیکنان باید به سفارتی بروند که در ایران وجود ندارد. اکنون سوال این است: چطور من باید راهی پیدا کنم تا باشگاه‎ها به بازیکنانشان اجازه دهند سه، چهار روز از تیمشان جدا شده و برای گرفتن روادید به یک کشور خارجی دیگر بروند؟ ما مشکل داریم.

کی‎روش افزود: کنفدراسیون باید بیاید جلو. وقتی آنها پذیرفته‎اند که گوآم در رقابتهای آسیایی به میدان برود پس باید قوانین را هم روشن کنند. گوآم باید راهی پیدا کند که بازیکنان ایرانی مجبور نباشند بازه زمانی سه، چهار روزه برای برای گرفتن روادید در یک کشور خارجی صرف کنند. چون باشگاه‎ها بازیکنان خود را آزاد نمی کنند و این، کار را برای ما مشکل می‌کند.

ایران در ماه اکتبر با عمان دیدار خواهد داشت و سرمربی تیم ملی ایران بر این باور است که تیمش به جای تمرین برای این بازی باید به فکر گرفتن روادید گوآم باشد.

کی‎روش در ادامه اظهار کرد: این چیزی است که ما در این لحظه با آن مواجه‌ایم. تیم ما به جای تمرین برای بازی با عمان باید به ترکیه یا دوبی برود تا برای گرفتن روادید خود اقدام کند. این وضعیت عجیبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا