ورزشی

علیه تراکتورسازی حاشیه ایجاد می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین ایوب ذوالفقاری  در پاسخ به این پرسش که دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در چه مکانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: مگر ما میزبان نیستیم؟ معلوم است که در زمین خودمان بازی را برگزار می‌کنیم. سه بازی در این زمین انجام داده ایم و هیچ اتفاقی هم رخ نداده است. بازی با پرسپولیس که بدتر از بازی با ماشین سازی که نیست. بازی با ماشین سازی داربی تبریز بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند که اتفاقی رخ می‌دهد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. عده ای می‌خواهند علیه تراکتورسازی جو سازی کنند و این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. 

او ادامه‌ داد: ما خودمان از این که ورزشگاه یادگار امام (ره) نمی‌تواند آماده شود خیلی ناراحت هستیم. مگر ما بدمان می آمد که با حضور ۷۰ هزار هوادار خودمان به مصاف پرسپولیس برویم؟ آماده نشدن یادگار امام (ره) برای تراکتورسازی هم ضرر مالی داشت و هم معنوی.

سرپرست تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که عده ای معتقد هستند که اتفاقات رخ داده در بازی این تیم برابر پیکان می‌تواند در مقابل تیم پرسپولیس رخ دهد ، چرا که گفته می‌شود به بازیکنان پیکان در بازی با تراکتورسازی سنگ پرتاب شده است، بیان‌ کرد: اصلا این اتفاقات رخ نداد. مگر در بازی فرانسه و ایتالیا زیدان به سینه ماتراتزی نزد؟ اینجا هم بین حاتمی و صادقی یک دعوا شد و کادرفنی هر دو تیم تشخیص داد که بازی ادامه پیدا نکند. هواداران تراکتورسازی در این بازی وقتی که پیکانی‌ها بدن خود را سرد می‌کردند این تیم را مورد تشویق قرار دادند و خبری از سنگ و این چیزها نبود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا