ورزشی

اولین اظهار نظر وزیر پیشنهادی ورزش درباره کی روش

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان درباره شرایط فوتبال ایران گفت: یکی مسائل مربوط به مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال است تا تیم ملی صعود مقتدرانه داشته باشد. خوشبختانه تیم ملی در ۴ بازی اخیر نتایج خوبی داشته و من امیدوارم این دوره صعود خوبی داشته باشیم و تیمی را درست کنیم تا در جام جهانی ۲۰۱۸ نتایج بهتری داشته باشد.

وی درباره کی‌روش، اظهار داشت: نتایج و عملکرد او موفقیت‌آمیز بوده و کی‌روش مربی باهوش و باتجربه‌ای است. تا الان هم نتایج خوبی داشته و امیدواریم به همین ترتیب ادامه پیدا کند تا هم در مقدماتی دستاورد خوبی داشته باشیم و هم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه مهمترین برنامه‌های شما چیست، خاطرنشان کرد: اینکه در نخستین روز چه کاری می‌کنیم که ورزش کشور متحول می‌شود حرف کارشناسی نیست. ما مشکلات مختلفی داریم؛ اصلاح ساختار و همچنین رویکردهایی که باید در بخش جوانان و ورزش داشته باشیم. امیدوارم امور جاری را دنبال کرده و برنامه‌های دیگر را برای مسابقات پیش رو فراهم کنیم. هم اینکه فوتبال از مسابقات مقدماتی سربلند بیرون بیاید و به جام جهانی صعود کند. برنامه‌ریزی جدی خواهیم داشت تا در المپیک حضور خوبی داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا