شورای شهر

ریاست نجفی را تایید می کنم اما نمی دانم چه برنامه ای برای انتخابات ۹۶ دارد/اصلاح طلبان با قدرت جلو می آیند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین احمد حکیمی پور یا تایید تشکیل شورای ۱۲ نفره اصلاح طلبان به ریاست محمدعلی نجفی برای فعالیت های انتخاباتی شورای شهر در سال ۹۶ گفت:بله چنین خبری درست است  و یک شورایی تشکیل شده است که در آن بحث های خوبی انجام می شود. اصلاح طلب ها چون یک جریان دایمی هستند همواره درباره مسائل جاری کشور با هم بحث و تبادل نظر می کنند و بحث شوراها و انتخابات آن هم در دستور قرار گرفته  است.

 

عضو اصلاح طلب شورای شهر در خصوص اینکه این شورا چه هدفی را دنبال می کند گفت:خب ما هدف های بسیاری را در این شورا دنبال می کنیم و سعی داریم تا بر اساس اولویت در خصوص این هدف ها بحث و گفت و گو کنیم. به طور مثال در چند وقت گذشته در خصوص مشکلات مدیریت شهری و اینکه چه راهکارهایی می توان اتخاذ کرد تا این مشکلات حل شود بحث و گفت و گو کردیم. علاوه بر آن در خصوص خود شورا و عملکرد آن در ۴ دوره گذشته صحبت کردیم اما مهمترین مساله ای که واقعا درباره آن بحث های زیادی صورت گرفت  این بود که آیا  شورا با این اختیاراتی که دارد می تواند انجام وظیفه کند و مثمر ثمر واقع شود یا خیر.

 

وی ادامه داد:این شورا سعی دارد تا جایگاه اصلی شورای شهر  را تقویت کند و علاوه بر آن هم بتواند این جایگاه را که در قانون اساسی هم ذکر شده است ارتقا دهد. متاسفانه ما واقعا از این جایگاه دور هستیم. از نظر اصلاح طلبان شورا ها مطمن ترین مسیر ورود به مردم سالاری پایدار در نظام جمهوری است که باید حتما این جایگاه تقویت شود.

 

حکیمی پور در خصوص اینکه اصلاح طلبان برنامه خاصی برای ورود به انتخابات دارند گفت:اصلاح طلبان همیشه و در همه انتخابات با برنامه ریزی شرکت کرده اند و علاوه بر آن در تمامی انتخابات هم با قدرت شرکت می کنند و جلو می آیند.

 

وی ادامه داد: من فکر می کنم در شورای پنجم با توجه به حساسیت هایی که در افکار عمومی ایجاد شده است و مردم هم پس از ۴ دوره به جایگاه مهم شورا پی برده اند انتخابات خوبی را خواهیم داشت و علاوه بر آن جایگاه شورا چند پله ای ارتقا پیدا می کند.

 

وی در خصوص اینکه آیا خود او و محمدعلی نجفی در انخابات شرکت خواهند کرد یا خیر گفت:من واقعا در خصوص حضور آقای نجفی در انتخابات و اینکه ایشان چه برنامه ای دارند بی اطلاع هستم و در خصوص خودم هم باید بگویم که هیچ وقت اصلاح طلبان به صورت فردی تصمیم گیری نمی کنند و تابع تصمیم جمع هستند. اگر به من بگویند که در انتخابات شرکت کنم حتما شرکت خواهم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا