ورزشی

عذرخواهی شبانه از غیاثی!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سیدرضا غیاثی در مورد علت غیبتش در مراسم تقدیر از داوران برگزیده گفت: من به این مراسم دعوت نشده بودم. چشمی هم به این جوایز و کادوها ندارم. با این حال ساعت ۱۲ نیمه شب فریدون اصفهانیان به من زنگ زد و عذرخواهی کرد. هر چند من چشمداشتی به این جوایز و کادوها ندارم اما آنهایی که مورد تقدیر قرار گرفته‌اند جایی در داوری امروز یا کارشناسی داوری دارند؟ بیشتر آنها افرادی هستند که سکوت می‌کنند و حرفی هم برای گفتن ندارند که بزنند تا به داوری کمک کنند.

وی در مورد درگیری پیش آمده در تست آمادگی جسمانی داوران گفت: من در جریان این مسئله نیستم اما وقتی فیفا محدودیت سنی داوران را برمی‌دارد در عوض بر روی تست‌های آمادگی جسمانی سخت‌گیری می‌کند یک پیام شفاف می‌دهد. فیفا پیام می‌دهد که آمادگی جسمانی برای داوران در درجه اول اهمیت است نه سن و سال آنها.با این حال برخی از مسئولان داوری ما هنوز پیام فیفا را متوجه نشده‌اند و آن را نگرفته‌اند.

غیاثی تصریح کرد: یکی از مسئولان گفته بود عسگری در تست‌های آمادگی جسمانی سخت‌گیری کرده در حالی که من این حرف را قبول ندارم. عسگری قانونمند عمل کرده است اما برخی می‌خواهند مثل فصل گذشته داورانی که مردود شده‌اند را در تست داوران لیگ یکی مورد آزمون قرار دهند و در آنجا راحت‌تر آنها را قبول کنند. نباید به داوران باج داد.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان اندک تا شروع لیگ برتر گفت: لیگ برتر از ۴ مرداد شروع می‌شود اما هنوز مسابقات آغاز نشده حاشیه‌های داوری شروع شده است. این مسائل بر روی دبیر و رئیس فدراسیون فوتبال فشار می‌آورد. در حالی که آنها اصلا مقصر نیستند و این رده‌های میانی فدراسیون هستند که مشکلات را ایجاد می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا