ورزشی

وضعیت اشکان دژاگه در قطر نامشخص است

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  اشکان دژاگه یک سال دیگر با العربی قطر قرارداد دارد اما به نظر می رسد او چاره‌ای جز جدایی از این تیم قطری ندارد و فصل بعد را باید با پیراهن تیم دیگری به میدان برود.


روزنامه الوطن قطر وضعیت دژاگه را با تردیدهای زیادی روبرو دانست. این روزنامه قطری نوشت: باشگاه العربی خیمنس را که یک بازیکن اروگوئه‌ای – فلسطینی به شمار می‌رود، جایگزین دژاگه کرده است. این بازیکن ایرانی چند ساعت دیگر وارد قطر خواهد شد تا وضعیت خود را روشن کند. او یک فصل دیگر با العربی قرارداد دارد اما باشگاه با او به توافق رسیده است که به صورت توافق دوطرفه قرارداد خود را فسخ  کند. او فعلا در تمرینات حضور پیدا می کند تا وضعیت خود را به صورت نهایی مشخص کند.


به نظر می رسد جدایی دژاگه از العربی کاملا قطعی شده است. این درحالی است که او هیچ مذاکره ای با تیم دیگری نداشته است و جالب این که تاکنون هم هیچ تیمی به او پیشنهاد رسمی نداده است.


دژاگه در حالی از العربی جدا می شود که در دو سال حضورش در این تیم قطری از بهترین بازیکنان بود. او فصل قبل هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت اما العربی قصد دارد تغییرات اساسی ایجاد کند و به همین خاطر هم به دنبال جذب بازیکنان خارجی سرشناس‌تری است.


این احتمال زیاد است که دژاگه به لیگ ایران بیاید. او از پرسپولیس پیشنهاد داشت و چه بسا مانع اصلی انتقال این بازیکن بزرگ به جمع سرخ‌پوشان، رقم قرارداد بالای او باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا