ورزشی

خادم:همه کشتی گیران مدعی مدال هستند

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  رسول خادم در مورد شرایط تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: تمرینات سنگینی را پشت سر می‌گذاریم و بچه‌ها هم تحمل بسیار خوبی کردند. کاری که الان انجام می‌دهیم پشتوانه‌اش تمرینات زمستان ما است. همانطور که به یاد دارید در مسابقات آمریکا هم هنوز بچه‌ها از فرم استقامتی خارج نشده بودند.

وی ادامه داد: بعد از جام جهانی روی کارهای سرعتی کار کردیم. واقعا تحمل و تسلیم‌ناپذیری و انگیزه بالایی را از قهرمانان‌مان می‌بینیم و امیدوارم با دعای خیر مردم به نتیجه برسند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد اینکه ترکیب کشتی‌گیران آزاد تغییر کرد اما در مورد فرنگی این طور نیست، عنوان کرد: در جمع خودمان کشتی‌گیران جهان دیده داریم. فرنگی‌کاران ما در جهان شناخته شده هستند و قطعا رقابت و جنگ سختی خواهند داشت. در مورد کشتی آزاد هم جوان و باتجربه داریم. جوانان ما با انگیزه هستند. در ۳-۴ سال گذشته که مسابقات را دیدیم این اعتماد را در ما ایجاد کردند که هر درخششی از آنها امکان دارد در المپیک صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه اصغر رحیمی سرپرست کاروان گفته است کادر فنی کشتی به صورت کامل عازم ریو خواهد شد، گفت: از وی تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را کرده‌اند. ما سعی کردیم کادر فنی، پزشکی و مدیریتی را تا حدی که امکان دارد کامل در اختیار داشته باشیم. به دلیل وزن کم کردن و ریکاوری در زمان محدود، دو کشتی کار سختی داریم که نیازمند حضور کادر فنی و مدیریتی و پزشکی به صورت کامل است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد اینکه با استعفای رضایی موافقت شده یا خیر، گفت: ما یک جمع صمیمی و برادرانه بین کارمندان و کارکنان فدراسیون داریم و هیچ کسی هم از جمع ما جدا نمی‌شود.

خادم در مورد شرایط رضا یزدانی عنوان کرد: او در چند وقت گذشته رنج زیادی کشیده است. با شرایط موجود هم حدود ۲۵ روز تا المپیک فرصت دارد روند رو به رشد خود را داشته باشد. ما هم صبر کرده و شرایط او را ارزیابی می‌کنیم. اگر مناسب بود که انتخاب می‌شود و در غیر این صورت امیر محمدی هم کشتی‌گیر جوانی است که می‌تواند خوب کار کند.

وی در مورد نقاط قوت و ضعف حریفان عنوان کرد: مدت‌هاست این کار انجام می‌شود. از آبان ماه کارمان را شروع کردیم و هر چه نزدیک‌تر می‌شویم روی حریفان بیشتر کار می‌کنیم. بچه‌ها تمرکز و تلاش خوبی هم داشتند. امیدوارم اشتباهات خود را به حداقل برسانند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد پیش‌بینی‌اش از کسب مدال‌ها عنوان کرد: واقعیت این است که تمام جوانان ما در اوزان خود مدعی هستند. ما هم به همه آنها اعتماد داریم و آخرین تلاش‌های خودمان را در تمرینات انجام می‌دهیم.

خادم در مورد اینکه فکر می‌کنید چه تفاوت‌هایی با المپیک لندن دارید، گفت: شرایط روحی روانی، انسجام، اعتماد به نفس و خواستن بچه‌ها بالاتر از دوره قبل است و ما هم این موضوع را مشاهده می‌کنیم. حضور جوانان باتجربه انگیزه‌ خوبی را ایجاد کرده و همه همدیگر را حمایت می‌کنند. کادر فنی هم به عنوان یک پدر و بزرگتر بالای سر آنها قرار دارد.

وی در پایان در مورد تصمیم شورای کشتی فرنگی گفت: کاری که این شورا انجام داده و برای انتخاب نفرات به محمد بنا اختیار تام داده است، ارزشمند است. امیدوارم خدا هم کمک کند و بچه‌ها نتیجه قابل قبولی کسب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا