شورای شهر

اعضای شورای شهر تهران صبح دوشنبه با رئیس جمهور دیدار می‌کنند

به گزارش شورا‌آنلاین، علی اعطا با اشاره به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور کشورمان، اظهار کرد: طبق هماهنگی با دفتر رئیس جمهور  این دیدار روز دوشنبه صبح انجام می‌ شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های شورای شهر تهران در این دوره دیدار با سران قوه در راستای حل مشکلات شهر تهران بوده که نخستین دیدار با رئیس مجلس برگزار شد.

سنخگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص اعزام تعدادی از اعضای شورای شهر تهران و شهردار تهران به کربلا بیان کرد: برنامه ریزی در این زمینه در حال انجام است و طی هفته جاری تعدادی از اعضا به همراه شهردار تهران به عراق اعزام خواهند شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    این برای اطلاع عموم مردم است که خانم هنریتا فرناندو، وام دهندگان وام اختصاصی معتبر، فرصتی مالی برای همه کسانی که نیازمند کمک مالی هستند، ایجاد کرده است. آیا به وام نیاز دارید؟ آیا برای حل مشکل اضطراری نیاز به پول فوری دارید؟ یا برای قرض گرفتن یا تأمین مالی پروژه خود به وام نیاز دارید؟ آیا بانک ها و سایر موسسات مالی شما را رد کرده اند؟ به هیچ وجه نگاه نکنید زیرا ما برای تمام مشکلات مالی خود اینجا هستیم. ما بدون توجه به ملیت مشتری یا تاریخ اعتبار، وام های سریع و قابل اعتماد را با نرخ بهره ۲ درصد برای افراد، شرکت ها و جوامع ارائه می دهیم. شرایط و ضوابط ما روشن و قابل فهم است.
    بدون اعتبار چک مورد نیاز، ۱۰۰٪ تضمین شده است. به ما ایمیل بزنید ([email protected])

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا