شورای شهر

تصویب نامگذاری خیابانی به نام شیخ نمر

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی نامگذاری و تغییر نام معابر مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس خیابان ناز واقع در محدوده منطقه یک شهرداری تهران به نام شهید شیخ نمر باقر النمر نامگذاری شد. (خیابان ناز نزدیک به سفارت عربستان است).

در ادامه نامگذاری‌ها کوچه ندا در محدوده منطقه ۴ به نام شهید سلیمان مظفری، کوچه حافظ واقع در منطقه ۹ شهرداری تهران به نام شهید بهزاد روحانی، کوچه دری واقع در محدوده منطقه ۱۱ به نام شهید علی عبدی، کوچه کمالی واقع در محدوده منطقه ۱۲ به نام شهید کاظم زمانی، کوچه ششم غربی واقع در منطقه ۱۳ به نام شهید احمد رعنای حسینی، خیابان کامران واقع در منطقه یک شهرداری به نام حکیم الهی،‌ خیابان جلال واقع در محدوده منطقه یک شهرداری تهران به نام شهید مهدی هاشمی‌پناه نامگذاری شد.

مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره نامگذاری خیابان ناز به نام شهید شیخ نمر باقر النمر گفت: به دلیل نزدیک بودن این خیابان به سفارت عربستان و با توجه به محدودیت‌هایی که وزارت امور خارجه در خصوص نامگذاری خیابان اصلی داشت به این نتیجه رسیدیم که خیابان بالایی این سفارت به این نام نامگذاری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا