شورای شهر

سکوت تندگویان در قبال کسب اقامت اروپایی/دو شغله نیستم

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بعد از اطلاع از خبر غیر رسمی مبنی بر تذکر کتبی سازمان بازرسی کل کشور به شورای شهر تهران مبنی بر دوشغله بودن محمد مهدی تندگویان و منع قانونی دو شغله بودن این عضو شورا برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع سراغ تندگویان رفتیم.

 

تندگویان با این ادعا که هیچ اطلاعی از نامه سازمان بازرسی و ایراد قانونی وارده ندارد گفت: من به هیچ وجه دوشغله نیستم و از دوجا حقوق نمی گیرم.

 

وی ادامه داد:همه اعضایی که در شورا کار می کنند مگر در آنجا شاغل هستند؟ هیچ کدام از اعضاء، شاغل شورا نیستند و از جاهای دیگر به اینجا آمده اند. شورای شهر به هیچ وجه شغل محسوب نمی شود و این هم در قانون صراحتا گفته شده است.

 

تندگویان در خصوص اینکه آیا شما از شورای شهر و نمایشگاه بین المللی حقوق نمی گیرد گفت:من کارمند رسمی دولت هستم و برای کار در شورا ماموریت گرفته ام و این یک شغل محسوب می شود نه دوشغل ! از همین رو من  فقط از یک جا حقوق می گیرم نه دوجا و باز هم تاکید می کنم که حقوق بگیر شورا نیستم.

 

محمد مهدی تندگویان در واکنش به گمانه زنی های صورت گرفته در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر گرفتن اقامت یک کشور اروپایی از سوی وی سکوت کرد و مدعی شد که جواب این سوال را باید از مهدی چمران ریاست شورا پرسید!
 

تماس های خبرنگار شوراآنلاین با دفتر مهدی چمران برای پیگیری این موضوع بی نتیجه ماند و مسئولان مربوطه حاضر به پاسخگویی نشدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا