شورای شهر

نظارت مکاتبه ای کارساز نیست

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاینمعصومه آباد  با اشاره به حادثه فوت کودک ۵ ساله در بوستان کوهسار در منطقه ۱۵ گفت: اینکه بگوییم بوستانهای ما غیرایمن و غیرقابل استفاده هستند حرف نادرست و دور از انصافی است اما در این حادثه همه ما به عنوان نهاد نظارتی مقصر هستیم.

وی ادامه داد: هر بوستانی پس از احداث برای نگهداری به پیمانکار واگذار می شود و اگر ناظری می بیند در بخش ایمنی به تذکرات ناظر توجه نمی شود باید سختگیرانه و جدی برخورد کند.

آباد تاکید کرد: با سیستم اداری و نامه نگاری مشکلات حل نخواهد شد بلکه باید لحظه ای در این موضوعات ورود پیدا کرد و مشکلات و کمبودها را رفع کرد.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران تاکید کرد: در این حادثه ناظر، سه روز پیش متوجه شده بود که مشکل سرپوش در این بوستان وجود دارد و آن را به طور مکتوب به پیمانکار داده بود، گفت: ولی با نظارت مکاتبه ای مشکلی حل نمی شود.

وی با اشاره به مصوبه شهر دوستدار کودک تصریح کرد: پس از این مصوبه، وضعیت ایمنی پارک ها رو به بهبود رفت و تمام وسایل بازی کودکان که آهنی بود به وسایل بازی ایمن تبدیل شد.

آباد همچنین در خصوص بوستانی در منطقه ۲ که توسط وی کلنگ زنی شده بود اما به عنوان بدهی به یکی از معارضین شهرداری واگذار شده، گفت: من از کمیته محیط زیست خواستم که این موضوع را پیگیری کرده و گزارش آن را تهیه کنند زیرا دو سال پیش این اتفاق افتاده و گمان می کردم این مشکل برطرف شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا