شورای شهر

شاکری: انتقادات درباره مشکلات خط ۷ مترو غیر کارشناسی است

به گزارش شورا‌آنلاین، درباره مشکلات احتمالی خط ۷ مترو تهران اظهار داشت: کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و همین طور شرکت بهره‌برداری مترو جلسه‌ای در خصوص مسائل مطرح شده در خط ۷ مترو داشت و مسئولان نیز توضیحاتی را ارائه دادند.

وی افزود: نهایتاً به این نتیجه رسیده شد که کمیسیون به اتفاق دیگر اعضای شورا طی چند روز آینده بازدیدی از خط ۷ مترو داشته باشند و مشکلات احتمالی را بررسی و رفع کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوعاتی که درباره مشکلات مترو در خط ۷ مطرح می‌شود غیر کارشناسی است و بنده آنها را قبول ندارم. 

وی افزود: هنگامی که خط ۷ مترو مورد بهره‌برداری موقت قرار گرفته است، قطعاً نواقص آن نیز در این بهره‌برداری مشخص می‌شود تا در بهره‌برداری کامل شاهد اینگونه نواقص نباشیم.

شاکری افزود: درباره نبود هواکش در خط ۷ مترو موضوعاتی مطرح شده است که این هواکش‌ها تعبیه شده و بعضی از آنها نیز در حال نصب است و اینکه هواکش در این خط وجود نداشته باشد، غلط است. 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. عضومحترم شوراوکارشناس خبره؛وقتى شما ازمشکلات احتمالى صحبت میکنیددیگه افتتاح رسمى ودرکل مخابره خبرباعنوان بهره بردارى وافتتاح وتبلیغات کاذب معنیش چیه چراتوجیه میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا