شورای شهرصفحه اصلی

چمران: برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک نداریم

رئیس شورای شهر تهران درباره احتمال تغییر طرح ترافیک در سال آینده گفت: تا این لحظه طرح جدیدی به شورا ارسال نشده و هنوز مشخص نیست.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران امروز پیش از‌ آغاز دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد‌: در جلسه امروز در ابتدا آقای امانی؛ عضو شورای شهر تهران گزارشی را از محله مجیدیه جنوبی در منطقه ۸ ارائه خواهد کرد و در ادامه انتخاب قائم‌مقامان ذیحساب شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در ادامه جلسه نیز با توجه به اینکه هنوز اساسنامه دو سازمان از جمله بهشت زهرا(س) و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به تصویب نرسیده است، این دو موضوع در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت و چنانچه زمان اجازه بدهد به بررسی پرونده باغات خواهیم پرداخت.

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به این موضوع که آیا مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران و حومه استعفا داده است، تصریح کرد: در این خصوص خبری ندارم، البته مدیرعامل مترو متن مصاحبه اخیر خود را با یکی از رسانه‌ها برای بنده ارسال و گفته بود که صحبت‌های بنده (مدیرعامل) عوض شده بود که ان‌شاءالله همینطور باشد!

چمران در ارتباط با احداث تراموا گفت: در این ارتباط در سال ۱۴۰۳ بودجه‌ای برای مطالعه این مد از حمل و نقل برای شهرداری تهران پیش‌بینی شده است البته قرار نیست تراموا به صورت ریلی در پایتخت احداث شود و شبیه اتوبوس‌های ۳ کابین خواهد بود.

وی همچنین درباره اظهارنظر شهردار تهران مبنی بر اینکه سال آینده، سال بهار حمل و نقل خواهد بود و ترافیک کاهش می‌یابد، افزود: امیدواریم که همه موارد دست به دست هم بدهد تا این مسئله محقق شود، البته در این ارتباط نیاز به همکاری و همراهی مردم است و ان‌شاءالله با تامین واگن‌ها و اتوبوس‌های جدید شرایطی فراهم شود که مردم کمتر از خودروهای شخصی استفاده کنند و این مسئله می‌تواند باعث کاهش بار ترافیک در پایتخت شود.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که آیا طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند، گفت: تا این لحظه هنوز طرح جدیدی به شورا ارسال نشده و هنوز مشخص نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا