مدیریت شهری

پاکسازی مسیر کوهنوردان پایتخت در محله هزار سنگ منطقه ۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ از اجرای ویژه برنامه پاکسازی محله هزارسنگ به عنوان یکی از مسیرهای کوهنوردی با هدف افزایش کیفیت محیط زیست و جلوه‌های بصری تهران در حریم این منطقه خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،  علی اصغر طاهری گفت: حفاظت از باغات حریم منطقه و جلوگیری از تخریب محیط زیست از رویکرد و اهداف مدیریت شهری منطقه است، بر همین اساس طرح پاکسازی محله هزارسنگ با مشارکت شهروندان  محله و مدیریت شهری  در دستور کار قرار گرفت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: محله هزار سنگ یکی از مسیرهای کوهنوردی درکه است که  به مرور زمان به کوهسار تبدیل شده است.

طاهری افزود: این طرح با مشارکت ادارات  فضای سبز، خدمات شهری و پسماند منطقه با هدف ایجاد نگاهی مثبت و وظیفه محور در پاسداشت طبیعت در اراضی اجرا شده است.

وی همچنین هدف از این اقدام را توسعه پایدار محیط زیست و حفظ توان اکولوژیکی محدوده برشمرد و گفت: در این برنامه، علاوه بر توزیع اطلاعیه‌های زیست محیطی و کیسه های زباله آبی رنگ پسماند خشک بین شهروندان از ۸۵ نفر نیروی کارگری، ۵ دستگاه وانت، ۳ دستگاه خاور جهت پاکسازی استفاده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا