شورای شهرصفحه اصلی

شهرداری تهران با ساخت و سازهای غیرمجاز چه می کند؟

به گزارش شوراآنلاین، عضو شورای شهر تهران از تخریب یک ساختمان غیرمجاز در منطقه یک شهرداری تهران خبر داد و گفت: شهرداری برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز پای کار آمده است.

مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس به موضوع ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران به صورت جد با ساخت و سازهای غیرقانونی برخورد می کند.

وی در خصوص برخورد شهرداری با  ساخت و سازهای غیرمجاز، گفت: شهرداری پای کار آمده و در محله گلابدره شهرداری یک ساخت و ساز غیرمجاز را تخریب کرد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع ایمنی برای شهرداری تهران مهم است، گفت: یکی از  موضوعات مهمی که در ساختمان های ناایمن در تهران با آن  رو برو هستیم؛ ساختمان های ناایمنی است که حاصل از ساخت و سازهای غیرمجاز در تهران است  و شهرداری با رویکرد پیشگیرانه از این ساخت و سازهای جلوگیری می کند.

به گفته عضو شورای شهر تهران، اما ساخت و سازهای غیرمجازی از قبل ایجاد شده و باید با جدیت پیگیری نسبت به رفع خطر، ایمن سازی و … با همکاری قوه قضاییه صورت گیرد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران در زمینه ساختمان های ناایمن شهر تهران هم  اقداماتی انجام داده است و برخی از مالکان اقدام به ایمن سازی کرده اند. البته با کمک دستگاه قضا جلساتی با مالکان ساختمان های ناایمن گذاشته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا