شورای شهر

۱۳۰ هزار نفر عضو شورای اسلامی در کشور

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین بهزاد افشار در حاشیه کارگاه آموزشی قانون تشکیلات وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر استان لرستان که به همت جهاد دانشگاهی واحد لرستان، برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۰ هزار نفر عضو شورای اسلامی در کشور داریم که از این تعداد ۹۰۰۰ نفر عضو شورای شهر هستند.

 

وی اضافه کرد: آمار شورای اسلامی ما در دوره چهارم نسبت به دوره‎های قبلی افزایش نسبی داشته که به دلیل تغییر در قانون بوده است.

 

افشار با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه آموزشی قانون تشکیلات وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی شهر استان گفت: این چنین کارگاه‎هایی حداقل کار مثبتی هستند که می‎توانند برگزار شوند تا بین اعضای شورا و مسئولین آنها در استان‎ها مانند فرمانداران و دولت ارتباط برقرار شود و می‎توانند فرصتی برای گفتگوی اعضا و حل مشکلات آنها را فراهم کند.

 

سرپرست دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستای وزارت کشور اظهار کرد: همچنین شوراها می‎توانند تجارب موفق خود را به همدیگر منتقل کنند. در این کارگاه‎های آموزشی سعی می‎کنیم آخرین اقدامات، تحولات و روش‎های روز مدیریت شهری را به افراد آموزش دهیم.

 

وی افزود: افراد می‌توانند از آخرین اتفاقاتی که در رابطه با شوراها در مجلس، دولت و یا در کل کشور به وقوع پیوسته مطلع می‎شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا