شورای شهرصفحه اصلی

تقدیر چمران از نامه دادستانی کل کشور برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب

تقدیر چمران از نامه دادستانی کل کشور برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتابرئیس شورای اسلامی شهر تهران از اقدام دادستانی کل کشور در خصوص پیگیری برگزاری نمایشگاه ها در شهر آفتاب قدردانی کرد.
به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران رئیس شورا در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای ششم، در خصوص نامه دادستانی کل کشور به وزارت صمت پیرامون برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب گفت: در نامه دادستانی کل ذکر شده است که چنین نمایشگاهی با این پتانسیل در شهر آفتاب ایجاد شده و آماده بهره برداری است اما کماکان نمایشگاه‌ها در محل دیگری برگزار می‌شود که این امر موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.
وی افزود: از دادستانی کل کشور برای این نامه تشکر شده و از وزیر صمت درخواست می‌شود تا با چشمانی باز این مسائل را مورد بررسی قرار دهد تا مردم تهران کمتر دچار آزار و اذیت شوند، در این شرایطی که باید سعی شود موجبات آرامش مردم فراهم شده و از هر اقدامی که به ناآرامی‌ و ایجاد مشکلات عصبی برای مردم دامن بزند، باید پرهیز شود.
چمران گفت: برگزاری نمایشگاه در محل‌های دائمی یک اشتباه و خطای بزرگ است که امیدواریم از این خبط باز گشته و موضوع حل شود، گفتنی است که قرار است جلساتی در این باره برگزار شود تا این مسئله به صورت ریشه‌ای حل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا