مدیریت شهری

در راستای ارتقاء مشارکت اجتماعی بانوان؛ پایگاه دختران، زنان، خانواده در منطقه ۶ ایجاد می شود

شهردار منطقه شش از ایجاد پایلوت پایگاه های مشارکت محور محلی برای بانوان شهروند در محله جمالزاده این منطقه خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه شش؛ رضا محمدی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء تعاملات اجتماعی بانوان در فضاهای شهری و جلب مشارکت این قشر در اداره شهری منطقه ضروری است.

شهردار منطقه شش اظهار کرد:  ایجاد این بسترها شرایطی را مهیا می کند تا فعالیت­ها و تعاملات اجتماعی زنان شهروند سطح منطقه در آن­ها تحقق پیدا کند، لذا ضرورت دارد با ایجاد و توسعه بسترهای لازم شرایط را برای ظهور و بروز تعاملات بیش از پیش فراهم آوریم.

وی ادامه داد: درتحقق بخشی به این مسیر و توسعه پایگاه مشارکت محور محلی برای بانوان اجرای طرح به صورت پایلوت در محله جمالزاده منطقه در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار گرفت.

محمدی با اشاره به اینکه در ایجاد این پایگاه ها به بانوان نخبه، کنشگران و فعالین اجتماعی ساکن در محله توجه ویژه شده است گفت: این پایگاه ها با شناسایی و جلب مشارکت بانوان، اساتید و متخصصان و کنشگران و فعالان اجتماعی ساکن در محلات شکل خواهد گرفت.

بنا به گفته شهردار منطقه شش این طرح با بررسی میدانی محله و شناسایی ظرفیت ها، برگزاری جلسات هم اندیشی مردمی با زنان و کنشگران وارد فاز اجرایی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا