مدیریت شهری

محمد هادی علی احمدی خبر داد؛ خدمت رسانی ستاد برف روبی منطقه ۱۳ از شب گذشته تاکنون

محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی، معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه از شب گذشته به حالت کامل آماده باش است و همزمان با بارش برف ، ۱۰ دستگاه ماشین آلات مکانیزه و ۱۲ دستگاه کامیون، خاور، لودر، بابکت به همراه ۶۷ کارگر ستاد برف روبی در محل های پرتردد مستقر شده و خدمت رسانی می کنند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمدهادی علی‌احمدی با اشاره به آمادگی ستاد برف روبی منطقه گفت: با آغاز بارش ها، نیروهای خدمات رسان منطقه ۱۳ به حالت آماده ‌باش در آمده و با سرکشی مستمر معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ، رئیس اداره خدمات شهری و شهرداران نواحی ۴ گانه در محدوده و نقاط حساس، مشکلات موجود ناشی از بارش ها را شناسایی و برای برطرف کردن آنها، اقدام می کنند.

وی افزود: همچنین در این زمینه و با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، اداره خدمات شهری منطقه ، مخزن کیسه های شن مخصوص را در ۱۲۶ نقطه از معابر و بزرگراه‌های محدوده مستقر کرده‌ است.

محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی این محدوده از شهر، ۵ سایت مرکزی در مبادی ورودی شرق تهران و نواحی چهارگانه جانمایی شده که یک سایت مرکزی در بزرگراه شهید دوران و ۴ سایت دیگر در نواحی چهارگانه دایر شده‌ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا