مدیریت شهری

نشست مشترک شهردار منطقه ۱۲ با دبیران شورایاری محلات سیزده گانه

به گزارش شورا‌آنلاین، در ابتدای این نشست میکائیل سعید دبیر شورایاران منطقه ضمن خیر مقدم به شهردار منطقه و حاضرین در جلسه از دکتر نجفی شهردار تهران به جهت انتخاب مهندس محسنی به عنوان شهردار  منطقه ۱۲ تقدیر و تشکر کرد و افزود، دکتر نجفی در این منطقه  کار را به کاردان سپرد. 

میکائیل سعید ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر با شهردار کاردان این منطقه در خصوص رسیدگی به معضلات محلات سیزده گانه خاطر نشان کرد، جلسات مستمر و بازدیدهای میدانی از محلات طبق زمانبندی با حضور شهردار منطقه، معاونین و همچنین شورایاران محلات به صورت تفکیکی برگزار خواهد شد.

در ادامه دبیران شورایاری محلات ضمن تبریک به مهندس محسنی به جهت انتصاب شایسته ایشان به عنوان شهردار منطقه، برخی از معضلات کلان موجود در محلات را با ایشان در میان گذاشتند.

در ادامه جلسه مهندس محسنی ضمن خیرمقدم خدمت شورایاران و معتمدین محلات در خصوص موارد مطرح شده گفت: جلسات مربوط به شورایاری بیشتر از اینکه جلسه رسیدگی به مشکلات باشد، به جلسات پیشنهاد، نوآوری و اتاق فکر محلات تبدیل خواهد شد. 

ایشان ضمن تعامل بیشتر شهرداران نواحی اعلام کرد، شهرداران نواحی اختیار دارند که به کلیه موارد مطروحه توسط شورایاران رسیدگی کنند.

شهردار منطقه ۱۲ در ادامه صحبت خود افزود: نگاهی که در مدیریت شهری فعلی وجود دارد مشارکت جمعی شهروندان در امور شهر است که به صورت اصولی و طی یک برنامه مدون اتفاق خواهد افتاد که تحقق این امر باعث می شود بخش عمده از مشکلات فعلی که بابت آنها هزینه می کنیم، مرتفع می گردد. 

مهندس محسنی در خصوص طرح بوستان زندگی در محله هرندی خاطر نشان کرد: طرح بوستان زندگی  از اولویت های ماست و جلسه ای با حضور دکتر نجفی شهردار محترم تهران، مهندس یزدانی معاون محترم خدمات شهری و همچنین دکتر مکارم حسینی معاون محترم مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در این مقرر گردید ظرف چند روز آینده روند اجرای طرح تسریع گردد و ما به جد و بفوریت پیگیر هستیم تا این مهم در این محله محقق شود.

شهردار منطقه در خصوص ۲۲۰ واحد مسکونی که محله بازار احداث شده افزود: با توجه به تعامل روزافزون دولت محترم و شهردار محترم تهران که مبین آن حضور دکتر نجفی در جلسات هیأت دولت است. در خصوص واحدهای مربوط به وزارت مسکن حتما پیگیری های لازم صورت می گیرد تا زیرساخت مربوطه جهت رفاه حال شهروندان ایجاد گردد.

شهردار منطقه در خصوص خیابان بدیع زادگان در محله دروازه شمیران خاطر نشان کردند: برنامه زمانبندی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک طراحی  و مقرر گردید این مهم در جلسه آتی به سمع و نظر دکتر پورسیدآقا معاون محترم حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برسد و پیگیری کنیم تا گردش ترافیکی مناسب در خیابان ۱۷ شهریور صورت گیرد.

ایشان همچنین تاکید کردند که تصدی گری را باید در منطقه کاهش دهیم و کمک کنیم در محلات پروژه مشارکتی راه اندازی شود و در این خصوص دستمان را به سمت شورایاران و معتمدین دراز می کنیم که بتوانیم پروژه های جدید تعریف و مردم را از بلاتکلیفی خارج کنیم.

در پایان جلسه مقرر شد طبق زمانبندی جلسات با شورایاران که بازوی توانمند مدیران شهری در منطقه هستند و همچنین بازدیدهای میدانی از سطح محلات به صورت مستمر و با حضور خبرنگار همشهری محله برگزار گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا