اجتماعی و فرهنگی

برای نخستین بار صورت گرفت؛ راه اندازی هیئت اندیشه ورز در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی از برگزاری اولین جلسه “هیئت اندیشه ورز” خبر داد و گفت: این اقدام راهکار مطلوبی در جهت هم افزای و ارتقاء بینش مدیران و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت خواهد بود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی، “مهدی شریفیان” با اعلام این خبر و با اشاره به دستور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران مبنی بر راه اندازی “هیئت اندیشه ورز” در سازمان سرمایه گذاری افزود: به منظور ارتقای سطح کیفی مدیریتی و رفتار مدیران، استقرار رویکرد مشارکتی و استفاده از نقطه نظرات فکری و مدیریتی نخبگان و ارزیابی نقادانه سیاست ها، بومی سازی و مشارکت دهی صاحبان نظر، نخستین جلسه هیئت اندیشه ورز تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی در ادامه افزود: هیئت اندیشه ورز کلان نگر و راهبردی است و در جلسات این هیئت تلاش می شود بر پایه دانش محوی، پژوهش محوری و مسئله محوری موضوعات سرمایه گذاری و مشارکتی دنبال شود.

شریفیان تصریح کرد: مشارکت و سرمایه گذاری و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در کلانشهر تهران یکی از مهمترین موضوعات در حوزه درآمدهای پایدار بوده و نیازمند توجه بیشتر مدیران شهری به ویژه شهرداران مناطق ۲۲ گانه است.

در پایان اولین جلسه ضمن احصاء موضوعات اولویت دار، مقرر گردید این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا