اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

دکتر فروزنده: موسسه هادیان شهر بازوی مهمی در مدیریت سرمایه انسانی شهرداری تهران است

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، امروز و با همراهی دکتر شیخ حسن مدیرکل پایش و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران از موسسه هادیان شهر بازدید و با مدیران و پرسنل این موسسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی موسسه هادیان شهر، دکتر فروزنده در این دیدار ضمن تبریک روز کارمند به پرسنل ستادی، در جریان امور اجرایی موسسه قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در ادامه این بازدید و در نشست مشترک با مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی موسسه هادیان شهر گفت: موسسه هادیان شهر یکی از بازوان مهم و نقش آفرین شهرداری تهران در حوزه مدیریت سرمایه انسانی است و خوشبختانه با عملکرد و مدیریت خوبی که صورت گرفته دغدغه کمتری نسبت به آن داریم.

دکتر فروزنده افزود: مهم‌ترین ماموریت پرسنلی ما در شهرداری تهران، بالا بردن سطح انگیزشی از طریق برقراری ارتباط موثر و آموزش برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان است. ضمن اینکه باید استعداد و پتانسیل پرسنلی را شناسایی و کشف کنیم و برای ارائه خدمات بهتر از آن بهره ببریم.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران، ادامه داد: مهم ترین هدف و سرمشق ما در شهرداری تهران، خدمت به مردم است و در تمامی حوزه ها باید ریل گذاری تخصصی داشته باشیم که قطعا منجر به تعالی هر سازمانی خواهد شد.

دکتر فروزنده در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش اعظمی از فعالیت های موسسه هادیان شهر مربوط به حوزه کارگری است، باید در راستای ارتقای سطح کیفی، معیشتی و انگیزشی کارگران عزیز و زحمت کش شهرداری تهران تلاش بیشتر و جدی تری صورت بگیرد و امیدواریم که موسسه در این راستا قدم های خوب و موثری بردارد.

در این نشست همچنین عباس علیپور مدیرعامل موسسه هادیان شهر گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پرسنلی ائم از تبدیل وضعیت ایثارگران، آموزش، صدور احکام، تکریم بیماران خاص و …ارائه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا