شورای شهرصفحه اصلی

چمران: مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان مایه تعجب است/ترافیک نمایشگاه زخمی دیرینه بر پیکر شهر است

چمران: مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان مایه تعجب است/ترافیک نمایشگاه زخمی دیرینه بر پیکر شهر استمهدی چمران با طرح این پرسش که چه اصراری جز برای اجاره دادن، در برگزاری نمایشگاه‏ها در محل نمایشگاه بین المللی تهران، گفت: با برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی به معنای مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان است که این مایه تعجب است.
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع سرانی شورای اسلامی شهر تهران، در هشتاد و ششمین جلسه شورا، رئیس شورا در ادامه تذکر پرویز سروری درخصوص نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: ترافیک ناشی از نمایشگاه، زخمی دیرینه بر پیکر شهر تهران است که متاسفانه، مردم را آزار می دهد.
او افزود: در اینجا برای پیگیری آسایش مردم جمع شده ایم و از همین روست که نمایشگاه برای استفاده مردم تاسیس شده است اما امکانات کافی برای استفاده ایشان وجود ندارد و ترافیکی را ایجاد می کند که زندگی مردم را مختل نموده است و چه چیزی مهم تر از رفع این آسیب اجتماعی؟
چمران ضمن دعوت از وزیر سمت به شورا، گفت: یکبار در حضور یکی از روسای جمهور گذشته جلسه ای برگزاز شد و قرار شد در نمایشگاه بین المللی تهران، نمایشگاه پر ازدحام برگزاز نشود و سپس قرار شد که در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود. می توان مساحت آن را نیز افزایش داد. اما مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان مایه تعجب است.
او با قید اینکه همه ما باید در این زمینه تلاش کنیم، از مطبوعات درخواست کرد که در این خصوص مطالبه عمومی صورت بگیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان متذکر شد: چه اصراری هست که نمایشگاه در آنجا برگزار شود؟ جز اینکه می خواهند اجاره بگیرند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا