مدیریت شهری

‍با حضور شهردار منطقه ۶؛ پاکبانان نمونه قلب پایتخت تجلیل شدند

در آستانه روز کارگر و همزمان با هفته زمین پاک طی مراسمی با حضور مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش تهران ، شینا انصاری مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری ، از پاکبانان نمونه نواحی ششگانه منطقه شش تقدیر شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، در این مراسم رنجبریان شهردار قلب پایتخت واژه پاکبان را تداعی صداقت، شرافت، نجابت و دلسوزی و وظیفه شناسی دانست و گفت: این انسان های پاک در صف اول و در شمار اصلی ترین خدمتگذاران به جامعه هستند، چراکه آنان انسان هایی بی ادعا و زحمتکشانی بی منت به شهروندان محسوب می شوند.

او ادامه داد: نظافت و تمیزی شهر، اولین خواسته مردم از مدیریت شهری است و این بدین معنا است که خدمت پاکبانان به شهروندان از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

بر اساس این گزارش، مسعود رنجبریان شهردار منطقه شش تهران از دانش آموز دوستدار محیط زیست به واسطه فعالیت های حمایتی از محیط زیست و ساخت لوازم کاربردی از دور ریختنی ها تقدیر کرد.

گفتنی است، به همت حوزه بسیج شهرداری منطقه ۶ به پاکبانان حاضر در این مراسم بسته های معیشتی اهدا شد.

پلاک کوبی ساختمان دوستدار محیط زیست

در حاشیه این مراسم برای اولین بار در سطح شهر تهران ساختمان شرکت آب و فاضلاب واقع درمنطقه ۶، پلاک دوستدار محیط زیست دریافت کرد.

این شرکت به علت همکاری های ارزشمندی که در حوزه تفکیک پسماند و آموزشهای محیط زیستی با شهرداری منطقه داشت موفق به دریافت پلاک دوستدار محیط زیست شد.

مانور پاکسازی محیط زیست در معبر خیابان کارگر تهران

در پایان این مراسم و به مناسبت هفته زمین پاک مانور پاکسازی محیط زیست با مشارکت فعالان محیط زیست و سمن های قلب پایتخت در معبر خیابان کارگرحد فاصل مرکز قلب تهران تا میدان انقلاب برگزار شد.

این حرکت نمادین به منظور جمع آوری زباله های غیر بازیافتی از معابر و ایجاد انگیزه جهت مشارکت شهروندان در موضوع توجه به محیط زیست و تفکیک زباله صورت گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا