شورای شهرصفحه اصلی

تاسیس سازمان فناوری‌های نوین در شهرداری تهران قطعی شد

راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری‌های شهرداری تهران با حفظ تشکیلات و نیروی انسانی موجود با اکثریت آراء در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

به گزارش شوراآنلاین، احمد صادقی رئیس کمیسیون شفافیت و شهر هوشمند شورای  شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران اظهارداشت: با وجود توضیحات مطرح شده، هنوز ابهاماتی در خصوص این طرح وجود دارد، پیشنهاد من این است که سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری‌های شهری با استفاده از تشکیلات موجود و با جابجایی‌ها صورت بگیرد و هیچ گونه تشکیل و توسعه ساختار جدید نداشته باشیم.

وی افزود: شهرداری تهران مکلف است اساسنامه را ظرف یک ماه ارائه کند و وظایف باید در اساسنامه مشخص باشد و جذب جدید نیز صورت نگیرد و تنها ظرفیت ها جابجا شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر سازمان اضافه داریم نباید به سازمان فناوری های نوین پیوند داده شود، اظهار کرد: اینکه سازمان زائدی وجود داشته باشد، بررسی می شود و ارتباطی با سازمان فناوری های نوین ندارد.

احمد صادقی با بیان اینکه اعتقاد دارم جنس دو سازمان فناوری اطلاعات و سازمان فناوری های نوین متفاوت است، یادآور شد: زیرساخت سازمان فناوری های نوین آی.تی است اما جنس کار با سازمان فاوا متفاوت است.

سرانجام راه‌اندازی سازمان فناوری‌های نوین و نوآوری‌های شهرداری تهران با حفظ تشکیلات و نیروی انسانی موجود با اکثریت آراء به تصویب رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا