شورای شهرصفحه اصلی

خروج اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران از دستور کار شورای شهر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با توجه به فشردگی بندهای دستور جلسه امروز شورا، بررسی یک فویت اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران را با اکثریت آرا از دستور کار خود خارج کردند.

به گزارش شوراآنلاین، پرویز سروری در چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق گفت: پیروزی مقتدرانه تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی را تبریک می‌گویم و امیدوارم روند این پیروزی‌ها ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز (یکشنبه) لوایح زیادی در دستور کار قرار گرفته که الزاما باید امروز تعیین تکلیف شوند لذا تذکرات اعضای شورا را به انتهای جلسه موکول می‌کنیم و از دوستان درخواست می‌کنم که کمک کنند تا جلسه امروز دو شیفته نشود و بتوانیم در یک شیفت با سرعت و دقت کار را به پیش ببریم و تمامی دستور جلسات را به صورت تکمیل مورد بررسی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز جلسه برخی اعضاء پیشنهاد دادند بند اول دستور جلسه امروز با توجه به این‌که قید زمانی ندارد به جلسه بعدی موکول شود. در حقیقت با توجه به این‌که موضوعات دستور جلسه بعد زمانبندی جدیدتری دارد بند اول به جلسه بعدی موکول شود.

در ادامه احمد صادقی عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: در بند اول تنها یک فوریت اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی با امور شورای شهرداری تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد و وارد محتوا نخواهیم شد لذا بررسی این بند اگر انجام شود بهتر خواهد بود.

در ادامه حبیب کاشانی نیز در تذکری گفت: هرچند که بند یک فوریت اصلاح ساختار است اما چون باید ظرف یک هفته در کمیسیون‌ها پاسخ داده شود و امکان آن وجود ندارد لذا بهتر است از دستور کار خارج شود.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران نهایتا با اکثریت آرا خروج بند اول دستور جلسه امروز یعنی اصلاح ساختار معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران را به تصویب رساندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا