شورای شهر

واکنش اعضاء به انتخابات الکترونیک شوراها/تهدیدی به نام انتخابات ریاست جمهوری!

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شورایاری های و همچنین بحث برگزاری التکرونیک انتخابات شورای شهر تهران با واکنش های مختلفی از سوی اعضای شورا مواجه شده است.

 

پرویز سروری عضو در خصوص همزمانی انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری گفت:به نظر من این دو انتخابات با هم دیگر تفات دارند و ای کاش این دو همزمان برگزار نمی شد. چراکه انتخابات ریاست جمهوری یک اتفاق بزرگ سیاسی در کشور ماست و انتخابات شورای شهر یک اتفاق بزرگ اجتماعی و همزمانی این دو انتخابات باعث می شود تا انتخابات شورای شهر هم سیاسی شود که این موضوع اصلا خوب نیست.

 

وی ادامه داد:دپیشنهاد من  این است که انتخابات آتی شورای شهر همزمان با انتخابات مجلس و یا در یکسال دیگری برگزار شود.

 

سروری در خصوص الکترونیکی برگزار کردن انتخابات گفت:بحث برگزاری انتخابات الکترونیک سال هاست که مطرح می شود و به نظر من اگر این اتفاق بیفتد خوب است و ما هم از آن استقبال خواهیم کرد.

 

محسن پیرهادی دیگر عضو شورای شهر در خصوص همزمانی انخابات شورای شهر و ریاست جمهوری گفت:هیچ ایرادی ندارد و من به شخصه موافق این موضوع هستم که این دو انتخابات همزمان برگزار شود.مهم این است که در کشور ما انتخابات همیشه پرشور و خوب برگزار می شود و به نظر من برگزاری همزمان این دو انتخابات تصمیم درستی بود.

پیرهادی در خصوص الکترونبکی برگزار کردن انتخابات هم گفت:فکر می کنم که برگزاری انتخابات الکترونیک یک حرکت مثبت و رو به جلو باشد و اگر این مهم در انتخابات صورت بگیرد، اتفاق خوبی خواهد بود و قطعا مورد اقبال عمومی هم قرار خواهد گرفت.

 

اقبال شاکری عضو شورای شهر تهران در واکنش به این موضوع گفت:همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شورای هم تهدید است و هم فرصت.تهدیدش این است که انتخابات شورای شهر تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار می گیرد. از این جهت هم یک فرصت خوب این است که مردم در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت زیادی دارند و همین باعث می شود تا انتخابات شورای شهر هم با مشارکت بالایی برگزار شود.

 

وی ادامه داد:البته من پیشنهادم این است که انتخابات شورای شهر با انتخابات مجلس برگزار شود به مراتب بهتر خواهد بود.

 

عضو شورای شهر در خصوص الکترونیکی برگزار شدن انتخابات هم گفت:اگر این اتفاق بیفتد عالی می شود.اگر از لحاظ امنیت اطلاعات و زیر ساخت های اصلی آن مشکلی نباشد اتفاق بسیار خوبی برای انتخابات ها خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا