مدیریت شهری

با حضور احمد رضا عابدزاده؛جشن بزرگ افراد دارای معلولیت در منطقه ۱۳ برگزار شد

طی مراسمی با حضور چهره های ورزشی و مسئولان منطقه ۱۳ ، ضمن اجرای برنامه های متنوع ، افراد دارای معلولیت تکریم شدند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، به مناسبت گرامیداشت هفته معلول،  جشنی به منظور تکریم  افراد دارای معلولیت با حضور شهردار منطقه۱۳،  مدیر کل سلامت شهرداری تهران ، احمدرضا عابدزاده دروازه بان سال های نه چندان دور تیم ملی فوتبال ، جمعی از مدیران منطقه۱۳،  دبیران شورایاری محلات از سوی اداره‌ سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در مجتمع روح الله برگزار شد .

 در این مراسم با استفاده از توانایی و مهارت افراد دارای معلولیت ، موسیقی سنتی نواخته و دکلمه ای نیز توسط سفیر کاشت حلزون  نیز اجرا شد که با استقبال شرکت کنندگان رو به رو شد.

بخشی از  این آئین ، با توجه به فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار  به تجلیل از  چهار پرستار نمونه بیمارستان های شهید لواسانی و بوعلی اختصاص یافت تا از زحمات و خدمات شایسته و ایثارگرانه این عزیزان در راه مبارزه با بیماری کرونا و خدمت به بیماران قدردانی شود .

شهردار منطقه۱۳ در حاشیه این مراسم خاطر نشان کرد: همه باید در فراهم سازی شرایط زندگی بهتر برای این قشر خاص جامعه تلاش کنیم و این مهم نیازمند یک همت جمعی و همراهی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر است .

همچنین دکتر صاحب در جمع افراد دارای معلولیت گفت : در مدیریت جدید شهری ، رویکرد از توجه به کالبد شهر به توجه به روح شهر ارتقا یافته است ، بنابراین ، باید به حال دل جامعه معلولان توجه ویژه کرد و بستر شکوفایی استعداد های آنان را فراهم نمود‌

او افزود : ما در اداره کل سلامت ، به عنوان خادم شهروندان تهرانی ، این مهم را مورد توجه ویژه قرار داده ایم و در نخستین گام از این مسیر ، دبیرخانه راهبردی کانون معلولان را تاسیس کرده ایم که کار و ماموریت این دبیرخانه ، تحلیل وضعیت موجود جامعه معلولان و ارائه برنامه و راهکار های مقتضی است .

در پایان این مراسم  ، هدایایی نیز که توسط خیرین اداره سلامت تدارک دیده شده بود ، به رسم یادبود به  افراد دارای معلولیت اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا