مدیریت شهری

کارگر پایانه غرب کیف پول مسافر ترکمنستانی را به صاحبش بازگرداند

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، ” ننه بهار جنگجو ” کارگر پایانه غرب تهران در خصوص این ماجرا اظهار داشت: ساعت نه صبح در سرویس بهداشتی پایانه مشغول نظافت بودم که ناگهان یک کیف زنانه نظرم را به خود جلب کرد. بلافاصله به دفتر مدیرم مراجعه کردم و کیف را به ایشان تحویل دادم.

وی افزود: در ادامه مشخص شد داخل کیف حدود دویست میلیون ریال پول و ارز و همچنین موبایل و پاسپورت یک خانم ترکمنستانی وجود دارد.

گفتنی است خانم اوگولنور، صاحب کیف که توریستی از کشور ترکمنستان بود به دفتر مدیریت پایانه مراجعه و ضمن قدردانی از امانتداری و صداقت کارکنان پایانه، کیف خود را از این بانوی پاک دست تحویل گرفت.

در ادامه سرکار خانم جنگجو که بیش از ۱۲ سال است در پایانه غرب کار می کند افزود: شاید در شرایط امروز جامعه از نظر اقتصادی در مضیقه باشم، اما همیشه تلاش کرده ام نان حلال و دست رنج خود را بر سفره خانواده ام ببرم و اگر این اتفاق باز هم برایم تکرار شود همین تصمیم را می گیرم و کیف را به صاحبش باز می گرداندم.

امیرحسین صدیقی مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری تهران نیز پس از اطلاع از این خدمت صادقانه، گفت: بنده افتخار می‌کنم که بتوانم برای چنین قشری که به دنبال کسب روزی حلال هستند و به صورت شبانه روزی در پایانه های تهران زحمت می کشند، کاری انجام دهم. این اقدام تحسین برانگیز همکار عزیزمان نه تنها الگویی برای سایر کارکنان است بلکه مایه مباهات و افتخار ایرانیان در نزد مسافران و گردشگران خارجی است و همین مسائل خواهد بود که کشور ایران را در میان گردشگران، کشوری زیبا، امن و مهمان نواز معرفی می کند.

گفتنی است مدیرعامل سازمان به زودی با دعوت از وی از این اقدام خداپسندانه تقدیر به عمل می آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا