اجتماعی و فرهنگی

رئیس پلیس پایتخت در دیدار با سعید غضنفری عنوان کرد: نیروی انتظامی تهران بزرگ در کنار مجموعه و مدیریت بهشت زهرا(س) است

سعید غضنفری مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به همراه جمعی از معاونین با سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیدار کردند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها)، در این دیدار که در دفتر سردار رحیمی برگزار شد، رئیس پلیس پایتخت با درود بر روح امام(ره) و شهدای گرانقدر گفت: مجموعه خدمات رسانی فعلی بهشت زهرا(سلام الله علیها) که شاکله ای از افراد انقلابی، جهادگر و بسیجی می باشد وظیفه خدمات رسانی به خانواده های معظم شهدا و مردم متألم و داغدار را به دست گرفته است.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به خدمات گمنام و صادقانه کارکنان سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیه) تصریح کرد: خدمات رسانی آرامستان های کشور به ویژه پرسنل بهشت زهرا(سلام الله علیها) به مردم خصوصاً در مواقع بحرانی کم نظیر و قابل تقدیر است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: بنده به شخصه با تمام توان به همراه همه یگان های سبز پوش نیروی انتظامی تهران بزرگ در کنار مجموعه سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) خواهم بود.

سعید غضنفری مدیر عامل بهشت زهرا(سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نیز در ابتدای این دیدار گزارشی در خصوص عملکرد این سازمان و اقدامات صورت گرفته در جهت تکریم خانواده های معظم شهدا و مراجعین داغدار و همچنین برنامه های بهشت زهرا(سلام الله علیه) برای خدمت رسانی بی منت به مردم شهر تهران ارائه و با بیان معضلات و مشکلات پیرامون سازمان به راه حل های موجود اشاره کرد.

گفتنی است در این دیدار جواد سلیمی مدیر بازرسی، کرامتی مدیر حراست و علی توکلی نژاد معاون فنی و مهندسی سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) سعید غضنفری را همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا